Poprawa błędnych i bezsensownych sugestii w odpowiedzi na DIAGNOZUJ na 1533
eSIM już od lat jest wdrożony. Prznoszenie eSIM na inny telefon od lat nie jest wdrożone.
System wie, jakiego rodzaju kartę mamy w swoim telefonie ale jednak w komunikacie zwrotnym diagnozy, sugeruje, żeby wyjąć kartę SIM z telefonu i przetestować ją w innym.
W podanym adresie nie ma nawet słowa o eSIM.
Chyba czas na zmiany komunikatów i zaktualizowanie kroków diagnostycznych...
"Wygląda na to, że po naszej stronie wszystko jest w porządku. Sugerujemy wyłączyć i włączyć telefon. Jeśli problem będzie nadal występował, zalecamy sprawdzić kartę SIM w innym telefonie/urządzeniu zgodnie z instrukcją: https://www.orange.pl/sprawdzkartetelefon. Pozdrawiamy Orange"
niedziela w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
Zagłosuję bo pomysł słuszny 😎
Również głosuję za. Jakoś mimo że eSIM już jest dostępny jakiś czas, Orange nadal KARTY ESIM ma nie do końca dograne.
Teraz w iPhone mam e-sim, jak problem naprawią, to sobie zainstaluje 😃