Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
  • Nasz Orange
  • /
  • Pomysły
  • /
  • Poprawa błędnych i bezsensownych sugestii w odpowiedzi na DIAGNOZUJ na 1533
Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

Poprawa błędnych i bezsensownych sugestii w odpowiedzi na DIAGNOZUJ na 1533

eSIM już od lat jest wdrożony. Prznoszenie eSIM na inny telefon od lat nie jest wdrożone.

System wie, jakiego rodzaju kartę mamy w swoim telefonie ale jednak w komunikacie zwrotnym diagnozy, sugeruje, żeby wyjąć kartę SIM z telefonu i przetestować ją w innym. 

W podanym adresie nie ma nawet słowa o eSIM.

Chyba czas na zmiany komunikatów i zaktualizowanie kroków diagnostycznych...

 

"Wygląda na to, że po naszej stronie wszystko jest w porządku. Sugerujemy wyłączyć i włączyć telefon. Jeśli problem będzie nadal występował, zalecamy sprawdzić kartę SIM w innym telefonie/urządzeniu zgodnie z instrukcją: https://www.orange.pl/sprawdzkartetelefon. Pozdrawiamy Orange"

niedziela w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 29, Znawca Przestworzy

Zagłosuję bo pomysł słuszny 😎

niedziela

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny

Również głosuję za. Jakoś mimo że eSIM już jest dostępny jakiś czas, Orange nadal KARTY ESIM ma nie do końca dograne.

niedziela

Poziom 29, Znawca Przestworzy

Teraz w iPhone mam e-sim, jak problem naprawią, to sobie zainstaluje 😃

niedziela

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny

👍

niedziela