• Nasz Orange
  • /
  • Pomysły
  • /
  • Poprawa błędnych i bezsensownych sugestii w odpowiedzi na DIAGNOZUJ na 1533
Poziom 21, Odkrywca Przestworzy

Poprawa błędnych i bezsensownych sugestii w odpowiedzi na DIAGNOZUJ na 1533

eSIM już od lat jest wdrożony. Prznoszenie eSIM na inny telefon od lat nie jest wdrożone.

System wie, jakiego rodzaju kartę mamy w swoim telefonie ale jednak w komunikacie zwrotnym diagnozy, sugeruje, żeby wyjąć kartę SIM z telefonu i przetestować ją w innym. 

W podanym adresie nie ma nawet słowa o eSIM.

Chyba czas na zmiany komunikatów i zaktualizowanie kroków diagnostycznych...

 

"Wygląda na to, że po naszej stronie wszystko jest w porządku. Sugerujemy wyłączyć i włączyć telefon. Jeśli problem będzie nadal występował, zalecamy sprawdzić kartę SIM w innym telefonie/urządzeniu zgodnie z instrukcją: https://www.orange.pl/sprawdzkartetelefon. Pozdrawiamy Orange"

01-12-2024 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Sprawdzany

  • 3

    Oczekujący

  • 4

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny

Zagłosuję bo pomysł słuszny 😎

01-12-2024

Poziom 43, Mistrz Międzygalaktyczny

Również głosuję za. Jakoś mimo że eSIM już jest dostępny jakiś czas, Orange nadal KARTY ESIM ma nie do końca dograne.

01-12-2024

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny

Teraz w iPhone mam e-sim, jak problem naprawią, to sobie zainstaluje 😃

01-12-2024

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny

👍

01-12-2024