Kontakt z konsultantem lub obsługą automatyczną (MAX)
Może jednak warto by było wprowadzić kontakt z konsultantem przez infolinię np: *100 lub inny numer. Uważam że są osoby, które wolą porozmawiać głosowo a nie tylko na czacie. Niech to będzie połączenie za dodatkową opłatą jak na przykład w ofercie nju mobile czy w ofercie orange.
Ciekawym rozwiązaniem mogło by być wprowadzenie obsługi automatycznej. Mam na myśli połączenie z nr *500. Testowany jest również głos sztucznej inteligencji, to może niech MAX (głos sztucznej inteligencji) pomoże nam załatwic podstawowe sprawy dotyczące FLEX. Może numer do obsługi automatycznej niech będzie: *353 lub *3539
19-10-2019 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
Cześć, w ramach Flex nie będzie obsługi głosowej. Takie mamy założenie z wielu powodów :). Z punktu widzenia klienta na głosie ciężko jest mieć później zapisane o czym była rozmowa :).
Co do Max'a w wersji Flex ... to owszem ale w swoim czasie :). NIedługo wejdzie bardzo uproszczona wersja odpowiadająca na podstawowe pytania :).
To już coś. Zakładam, że będzie to wyglądało podobnie jak w Orange na kartę wybierając *500, gdzie można uzyskać podstawowe informacje i włączyć niektóre usługi.
No i oczywiście w takim rozwiązaniu połączenie z automatem jest bezpłatne.