Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 33, Ekspert

Kontakt z konsultantem lub obsługą automatyczną (MAX)

Może jednak warto by było wprowadzić kontakt z konsultantem przez infolinię np: *100 lub inny numer. Uważam że są osoby, które wolą porozmawiać głosowo a nie tylko na czacie. Niech to będzie połączenie za dodatkową opłatą jak na przykład w ofercie nju mobile czy w ofercie orange.

 

Ciekawym rozwiązaniem mogło by być wprowadzenie obsługi automatycznej. Mam na myśli połączenie z nr *500. Testowany jest również głos sztucznej inteligencji, to może niech MAX (głos sztucznej inteligencji) pomoże nam załatwic podstawowe sprawy dotyczące FLEX. Może numer do obsługi automatycznej niech będzie: *353 lub *3539

październik w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Ekspert AMA

Cześć, w ramach Flex nie będzie obsługi głosowej. Takie mamy założenie z wielu powodów :). Z punktu widzenia klienta na głosie ciężko jest mieć później zapisane o czym była rozmowa :).

 

Co do Max'a w wersji Flex ... to owszem ale w swoim czasie :). NIedługo wejdzie bardzo uproszczona wersja odpowiadająca na podstawowe pytania :).

październik

Poziom 33, Ekspert

To już coś. Zakładam, że będzie to wyglądało podobnie jak w Orange na kartę wybierając *500, gdzie można uzyskać podstawowe informacje i włączyć niektóre usługi.

No i oczywiście w takim rozwiązaniu połączenie z automatem jest bezpłatne.

październik