Konfigurowalne skróty do kupna usług na aplikacji mobilnej.
Ekran startowy aplikacji mobilnej, lub zakładka sklep, powinna dawać możliwość przypinania skrótów wybranych przez użytkownika pakietów i usług. Dzięki temu użytkownik nie musi za każdym razem wertować sklepu w poszukiwaniu usługi, np. rozmowy bez limitu na określoną ilość dni, zasilenie pakietów internetowych itd. Zamiast tego, "przypina on wybrany pakiet" i po otwarciu apki od razu przechodzi do zakupy przypiętego pakietu.
wrzesień w Pomysły
1
Otwarty
2
Sprawdzany
3
Oczekujący
4
Zrealizowany
😊
Ale wtedy nie wiedział by jakie inne zupełnie nieznane mu dobra może jeszcze zakupić. To jest aplikacja przede wszystkim sprzedażowa, nie sądzę żeby operator ograniczył w ten sposób zasięg reklam. Ewentualnie może włączenie profilowania mogłoby dać podobny efekt, ale na oddanie kontroli użytkownikowi bym nie liczył.
Ale to właśnie ma pomóc w sprzedaży. Jak użytkownik ma się przeklikiwać, to prędzej kupi sobie starter w kiosku innej sieci, albo przeniesie numer gdzie indziej, bo będzie szybciej.
Ty tak uważasz i ja tak uważam. Obawiam się że marketingowcy uważają inaczej.
Jestem ciekawy co siedzi w głowach marketingowców, bo ostatnio apka orange uznała, że z pewnością chciałbym kupić przecenione słuchawki i telefony (które i tak były droższe niż w zwykłym markecie elektronicznym). Żeby było jeszcze lepiej z jakiegoś powodu orange uznał, że na pewno kupię u nich frytkownicę, albo garnek. Kiedyś jak dostawałem powiadomienia, były one sensowne. Teraz musiałem je wyłączyć, bo coraz bardziej przypominają zwykły spam.
Spełniają każdą znaną definicję spamu. Apki należy unikać, ale niestety coraz to trudniej zrobić. Na szczęście powiadomienia z niej nie są do niczego potrzebne. Wyłączyłem je lata temu.