Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

Komunikat windykacyjny

Mój pomysł to wprowadzenie (przed definitywną blokadą usługi) komunikatu "windykacyjnego". 

Z tego co pamiętam to przychodzi sms z powiadomieniem o zaległości w opłacie, ale można by np ustawić taki komunikat aby wyświetlał się co jakiś czas w trakcie korzystania z Internetu lub nawet monit aby podać dane (np ID neostrady) jako potwierdzenie że się przeczytało komunikat....

tak, żeby potem niespodzianek nie było 😛 a smsy nie wszyscy czytają albo komuś może coś umknąć a w ten sposób to ktoś na pewno zapamięta by zapłacić 🙂

 

dziękuję 🙂 

16-06-2020 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Sprawdzany

  • 3

    Oczekujący

  • 4

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

Zdajesz sobie sprawę, że cos takiego może zakłócić połączenie z internetem o przerwać działanie usług internetowych, z których korzysta abonent ?

 

 

16-06-2020