Dźwięk przestrzenny w VoD i nie tylko
Generalnie parę próśb do Orange:
- o odblokowanie menu "serwisowego" dekodera /ewentualnie wypuszczenie nowego firmware'u z możliwością szerszej ingerencji w ustawienia
- o zmianę formy streamowania kanałów TV (dodatkowy kanał PCM dla kanałów bitstream,oraz poprawnie wypuszczony bitstream 5.1 z poprawnymi poziomami ).
- ewidentnie w wypadku VoD o stream z dźwiękiem 5.1 w wypadku wyboru oryginalnej ścieżki (i częstszą możliwość takiego wyboru naturalnie - bo na razie jest z tym bardzo kiepsko ).
- o zaprzestanie tak radykalnego cięcia transferu emisji multicast/unicast.
- o dźwięku Atmos i obsłudze HDR już nawet nie wspominam.
Tekst wyżej został skopiowany z mojego posta z kwietnia dotyczącego zachowania się dekoderów Orange w kwestii dźwięku przestrzennego oraz transmisji (a raczej jej braku w wypadku VOD) tegoż dźwięku przez operatora. (wątek pt.Samsung ICU100 PROBLEM nie działa dźwięk opcja KINO - zachęcam do przeczytania całości).Ostatnio przy okazji poruszyłem ten temat na infolinii pomocy technicznej i obsługujący mnie pan podał mi adres KORESPONDENCYJNY w celu skierowania pisma w w/w sprawie,który niniejszym publikuję:
Orange Polska S.A.
ul.Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
Adresu mailowego do poruszania tego typu spraw BRAK.
Pozdrawiam i zachęcam do tradycyjnego mass-mailingu w tej sprawie.Przyklejanie znaczków też ma swój relaksujący oldskulowy czar.
24-07-2019 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany