Poziom 43, Mistrz Międzygalaktyczny

Brak daty wygaśnięcia numeru we FLEX po zawieszeniu planu.

Ponieważ we FLEX nie mogę skorzystać z ponownej aktywacji kolejnego numeru, postanowiłem plan zawiesić, bo można maksymalnie do 6-ciu miesięcy, a w razie potrzeby dokonać opłaty i odwiesić plan. Brakuje jednak informacji, do kiedy można odwiesić plan, aby numer nie przepadł. Proponuję więc, aby w aplikacji uzupełnić taką informację, aby w odpowiednim czasie skorzystać ponownie z oferty FLEX.

styczeń w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Sprawdzany

  • 3

    Oczekujący

  • 4

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 35, Ekspert Galaktyczny

👍

styczeń

Zespół Nasz Orange
Dzięki za zgłoszenie pomysłu. Przeanalizujemy go i sprawdzimy czy będzie możliwy do wdrożenia.

maj