Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 18, Badacz Przestworzy

Asynchroniczny czat Orange

Proponuję możliwość pisania do konsultantów na czacie poza godzinami pracy. Oni by odpisywali następnego dnia.

3 tygodni(e) temu w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Zamknięty

Komentarze
Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

Nie wiem czy to jest potrzebne i wydaje mi się że nawet jest ta możliwość. Nawet niedawno potrzebowałem się skontaktować z konsultantem przez czat i jeszcze nie było godziny pracy konsultantów i ten automatyczny max wyświetlił mi informacje że jeżeli chcę mogę napisać o co chodzi jak konsultanci zaczną pracę to się ze mną skontaktują po odczytaniu wiadomości i mi odpiszą albo żeby zaczekać do momentu rozpoczęcia pracy

3 tygodni(e) temu

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny

Zagłosowałem na tak. Osobiście wolę jednak sprawy załatwić na bieżąco niż czekać na odpisanie przez konsultanta. Może jeszcze w apce FLEX to zda egzamin, ale w przypadku ostatnio częstego wylogowywania z apki MO, nie przyjdzie powiadomienie, natomiast pilnowanie i ponowne logowanie do apki MO, aby otrzymać odpowiedź od konsultanta uważam za uciążliwą sytuacje. Lepiej poczekać do godzin pracy i na bieżąco załatwić sprawę. 

3 tygodni(e) temu

Zespół Nasz Orange

Czat asynchroniczny już od pewnego czasu funkcjonuje w Orange. W związku z tym pomysł zamykam.

3 tygodni(e) temu

Zespół Nasz Orange

Status zmieniony na: Zamknięty