Asynchroniczny czat Orange
Proponuję możliwość pisania do konsultantów na czacie poza godzinami pracy. Oni by odpisywali następnego dnia.
lipiec w Pomysły
1
Otwarty
2
Zamknięty
Nie wiem czy to jest potrzebne i wydaje mi się że nawet jest ta możliwość. Nawet niedawno potrzebowałem się skontaktować z konsultantem przez czat i jeszcze nie było godziny pracy konsultantów i ten automatyczny max wyświetlił mi informacje że jeżeli chcę mogę napisać o co chodzi jak konsultanci zaczną pracę to się ze mną skontaktują po odczytaniu wiadomości i mi odpiszą albo żeby zaczekać do momentu rozpoczęcia pracy
Zagłosowałem na tak. Osobiście wolę jednak sprawy załatwić na bieżąco niż czekać na odpisanie przez konsultanta. Może jeszcze w apce FLEX to zda egzamin, ale w przypadku ostatnio częstego wylogowywania z apki MO, nie przyjdzie powiadomienie, natomiast pilnowanie i ponowne logowanie do apki MO, aby otrzymać odpowiedź od konsultanta uważam za uciążliwą sytuacje. Lepiej poczekać do godzin pracy i na bieżąco załatwić sprawę.
Czat asynchroniczny już od pewnego czasu funkcjonuje w Orange. W związku z tym pomysł zamykam.
Status zmieniony na: Zamknięty