- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawa tego typu używam nowego numeru we flex i widnieje on w jakieś umowie jakiegoś tomasza a MAX jest niedoklepany i za cholere mnie nie puszcza... by z konsultantem rozmawiać. Nie mam ochoty płacić ani złotówki za kontakt zwłaszcza że moje dane orange ma przy rejestrowaniu numeru... Piszcze jaki macie pomysł jak zamówić rozmowę, do tego jestem za granicą.
_______________
*Temat przeniesiony z działu Konto Mój Orange - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@purifier przy kontakcie z BOK Orange numer będący we FLEX zawsze będzie odrzucany. Numery FLEX są na innej platformie, dlatego odrzuca. Nawet jak by dodzwonić się na infolinię, to konsultant powie, aby ignorować, a klient się męczy z powiadomieniami.
Pomyłka, przy podawaniu danych lub zaszłości poprzedniego właściciela numeru. Zostaje zmiana numeru na inny. We FLEX wykona się to samodzielnie i jest możliwość wybrania jednego z 10 numerów. Po odświeżeniu listy wskakuje kolejne 10 numerów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kontakt z biurem obsługi
@purifier tylko czat jest we Flex, problem z kontem lub inny trudny temat daj, to zestawi czat z konsultantem 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kontakt z biurem obsługi
@purifier zadaj pytanie sprzedażowe. O nowy abonament czy powiększenie pakietu. Ja ostatnio po 2 pytaniach zostałem przełączony. Max jest ok, ale nie w skomplikowanych i bardzo nietypowych sytuacjach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kontakt z biurem obsługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kontakt z biurem obsługi
@agat13 chyba nie zaczyna od podstawówki, bo jak tak to przed nim jeszcze bardzo dłuuuuuga edukacja🤣
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kontakt z biurem obsługi
Max ostatnio mnie zaskoczył, zmieniałam @ do konta, sprawdził moje dane i od razu przełączył na konsultanta, więc uczy się, oby tak dalej, to że tu na niego narzekają na forum, to margines, bo nikt konta nie założy by go pochwalić, to zaobserwowalem od początku jak zaistniał w Orange 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kontakt z biurem obsługi
@Anonim ja też kilka razy skorzystałem z jego pomocy i w sumie załatwiłem drobne sprawy. Nie mogę więc narzekać...jednak w sprawach skomplikowanych systemowi wolę z człowiekiem rozmawiać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kontakt z biurem obsługi
@agat13 proste sprawy to Max załatwia od ręki, problemy ma z trudniejszymi, ale da się go wymanewrowac 😁 Wtedy przełączy na konsultanta ☺
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kontakt z biurem obsługi
@Anonim a jakież to My możemy mieć " trudne sprawy"??? Takie tylko w TV...🤣
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »