- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana planu przed pierwszą płatnością
Przenosiłem numer do Orange Flex, gdzie od razu trzeba było wybrać plan. Nie byłem pewien który wybrać, więc zdecydowałem się bez dłuższego namysłu na ten z największą ilością internetu. Dzisiaj numer został przeniesiony, stara karta sim już jest nieaktywna. Zastanowiłem się i jednak chciałbym niższy plan, z mniejszą ilością internetu, ale w aplikacji nic się nie da zrobić, jest tylko możliwość wybrania opcji płatności (karta, blik) a nie chcę zapłacić więcej za coś z czego i tak nie skorzystam. W ustawieniach opcja zmiany planu jest na szaro. Czy ktoś spotkał się z czymś takim, lub wie jak sobie z tym poradzić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana planu przed pierwszą płatnością
@kocursky tu masz opis > jak zmienić plan we Flex.
W razie problemów jest w aplikacji czat 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana planu przed pierwszą płatnością
@kocursky numer do FLEX został przeniesiony niedawno?
Podejrzewam, że trzeba odczekać kilka dni, aż cały proces pd,wnoszenia się zakończy, a następnie sprawdzić możliwość zmiany na niższy plan.
Zmiana na niższy będzie możliwa od kolejnego okresu rozliczeniowego, czylii za miesiąc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana planu przed pierwszą płatnością
Probowalem. U mnie w aplikacji okienko z mozliwoscia zmiany planu czy anulowania planu jest na tak jakby wygaszone na szaro i nie ma mozliwosci klikniecia.
Numer jest swiezo przeniesiony. Ale proces juz zakonczony - normalnie mozna sie dodzwonic na moj numer.
________________
* Scalono dwa wpisy – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana planu przed pierwszą płatnością
@kocursky opis jak zmienić plan we Flex ci dałem, poczekaj z tydzień czy 2, numer jest świerzy więc nie dziwi mnie ten status w aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana planu przed pierwszą płatnością
Poczekalbym, z tym, że od momentu przeniesienia nie mogę nigdzie zadzwonic ze swojego telefonu, ani nie mam pakietu internetu 🤔
Sprobuje kontakt przez czat, może uda mi sie dowiedziec, ale mialem nadzieje, ze ktos juz mial podobna sytuacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana planu przed pierwszą płatnością
@kocursky pewnie jeszcze w systemie przrtważają się dane. Odczekaj kilka dni i sprawdź ponownie.
Sprawdź, czy w apce masz aktywną kartę SIM. Wyłącz i włącz ponownie telefon.