Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zmiana planu przed pierwszą płatnością

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 4
  • 8
  • 0

Zmiana planu przed pierwszą płatnością

Przenosiłem numer do Orange Flex, gdzie od razu trzeba było wybrać plan. Nie byłem pewien który wybrać, więc zdecydowałem się bez dłuższego namysłu na ten z największą ilością internetu. Dzisiaj numer został przeniesiony, stara karta sim już jest nieaktywna. Zastanowiłem się i jednak chciałbym niższy plan, z mniejszą ilością internetu, ale w aplikacji nic się nie da zrobić, jest tylko możliwość wybrania opcji płatności (karta, blik) a nie chcę zapłacić więcej za coś z czego i tak nie skorzystam. W ustawieniach opcja zmiany planu jest na szaro. Czy ktoś spotkał się z czymś takim, lub wie jak sobie z tym poradzić?

6 ODPOW. 6
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5102
  • 8102
  • 163

Zmiana planu przed pierwszą płatnością

@kocursky  tu masz opis > jak zmienić plan we Flex. 

W razie problemów jest w aplikacji czat 😉

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9064
  • 14277
  • 276

Zmiana planu przed pierwszą płatnością

@kocursky numer do FLEX został przeniesiony niedawno?

Podejrzewam, że trzeba odczekać kilka dni, aż cały proces pd,wnoszenia się zakończy, a następnie sprawdzić możliwość zmiany na niższy plan.

Zmiana na niższy będzie możliwa od kolejnego okresu rozliczeniowego, czylii za miesiąc.

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 4
  • 8
  • 0

Zmiana planu przed pierwszą płatnością

Probowalem. U mnie w aplikacji okienko z mozliwoscia zmiany planu czy anulowania planu jest na tak jakby wygaszone na szaro i nie ma mozliwosci klikniecia.

Numer jest swiezo przeniesiony. Ale proces juz zakonczony - normalnie mozna sie dodzwonic na moj numer.

________________

* Scalono dwa wpisy – moderator Kinga

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5102
  • 8102
  • 163

Zmiana planu przed pierwszą płatnością

@kocursky  opis jak zmienić plan we Flex ci dałem, poczekaj z tydzień czy 2, numer jest świerzy więc nie dziwi mnie ten status w aplikacji.

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 4
  • 8
  • 0

Zmiana planu przed pierwszą płatnością

Poczekalbym, z tym, że od momentu przeniesienia nie mogę nigdzie zadzwonic ze swojego telefonu, ani nie mam pakietu internetu 🤔 

Sprobuje kontakt przez czat, może uda mi sie dowiedziec, ale mialem nadzieje, ze ktos juz mial podobna sytuacje.

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9064
  • 14277
  • 276

Zmiana planu przed pierwszą płatnością

@kocursky pewnie jeszcze w systemie przrtważają się dane. Odczekaj kilka dni i sprawdź ponownie. 

 

Sprawdź, czy w apce masz aktywną kartę SIM. Wyłącz i włącz ponownie telefon.