- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hej,
przeniosłem numer do flex. Właściwie dwa- nie wiedziałem dwóch rzeczy: że promocja dla nowych użytkowników dotyczy użytkownika a nie numeru. Druga rzecz to, że nie można dodać użytkownika flex do rodziny.
Gdy już okazało się, że nie mogę skorzystać z opcji flex3 chciałem zmienić plan na niższy. Niestety nie mam takiej opcji, jest ona szara. Numer przeniósł się dzisiaj, mogę odbierać telefony, ale nie mogę niestety przejść na niższy plan przed aktywacją.
Szczerze to trochę nie rozumiem, przecież do momentu, kiedy nie wykupię usługi powinienem mieć możliwość jej zmiany.
Czy jest jakaś możliwość na zmianę planu na niższy? Ewentualnie czy mogę przenieść numer bez planu do innej sieci?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@tomasinapisał(-a)No tak, ale chciałbym zmienić plan przed pierwszą płatnością i nie rozumiem, czemu to nie jest możliwe. Przecież usługa się nie rozpoczęła.
Usługa jest w trakcie aktywacji, więc zablokowana jest zmiana planu. Nie wiem czego nie rozumiesz. Obecnie wszystkimi usługami zarządza system, nie można ot tak wprowadzać zmiany, być może konsultant ma możliwość zmiany planu, choć w to wątpię, przed końcem cyklu rozliczeniowego, zmienisz plan na niższy, lub przeniesiesz numery, do innego operatora, bez opłacenia planu, numery nie da się przenieść we FLEX.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana planu przed pierwszą aktywacją
@tomasi zmianę planu będzie można wykonać po pierwszej płatności za plan. Zmianę na niższy najlepiej wykonać kilka dni przed kolejnym odnowieniem.
Do innej sieci będzie można przenieść numer dopiero po pełnej aktywacji we FLEX. Najlepiej jeszcze odczekać z dzień, dwa przed złożeniem wniosku o przeniesienie, żeby cały proces się zakończył i dane zostały zaktualizowane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana planu przed pierwszą aktywacją
No tak, ale chciałbym zmienić plan przed pierwszą płatnością i nie rozumiem, czemu to nie jest możliwe. Przecież usługa się nie rozpoczęła.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana planu przed pierwszą aktywacją
@tomasi takie są założenia we FLEX.
Jak mocno chcesz zmienić plan, to zawsze moźna napisać na czacie. Konsultant powinien pomóc w tej sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana planu przed pierwszą aktywacją
No właśnie bardzo mocno chcę, ale konsultanci twierdzą, że to jest niemożliwe.
Orange jest wysoce nieelastyczny. Z przeniesieniem z powrotem też są problemy.
Mówią, że trzeba zapłacić, bo straci się po 30 dniach numer, taki trochę szantaż.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana planu przed pierwszą aktywacją
@tomasi konsultanci dobrze doradzają. Tak jest skonstruowana oferta FLEX. Po opłaceniu planu masz 30 dni na przeniesienie numeru do innego operatora inaczej numer zostanie zablokowany, maksymalnie do 6 miesięcy. W tym czasie można wznowić plan. Po 6 miesiącach numer przepada bezpowrotnie.
W trakcie migracji nie można złożyć wniosku u innego operatora, ponieważ obecne przenoszenie nie zostało zakończone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana planu przed pierwszą aktywacją
Rozumiem,
co nie oznacza, że jest to bez sensu i trochę zmuszanie teraz. Rozumiem skonstruowanie, ale uwarunkowania techniczne nie powinny być wyznacznikiem. Zresztą nie wierzę w wymagania techniczne, bardziej w brak dobrej woli ze strony orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@tomasinapisał(-a)No tak, ale chciałbym zmienić plan przed pierwszą płatnością i nie rozumiem, czemu to nie jest możliwe. Przecież usługa się nie rozpoczęła.
Usługa jest w trakcie aktywacji, więc zablokowana jest zmiana planu. Nie wiem czego nie rozumiesz. Obecnie wszystkimi usługami zarządza system, nie można ot tak wprowadzać zmiany, być może konsultant ma możliwość zmiany planu, choć w to wątpię, przed końcem cyklu rozliczeniowego, zmienisz plan na niższy, lub przeniesiesz numery, do innego operatora, bez opłacenia planu, numery nie da się przenieść we FLEX.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana planu przed pierwszą aktywacją
I co z tego, że jest w trakcie aktywacji, do momentu opłacenia planu, tak naprawdę usługa nie zaczyna biegu. Usługami zarządza system, ale z systemu korzystają konsultanci. Dla mnie to duży minus, że nie mogę zmienić planu przed faktyczną płatnością. I wszyscy mogą ładnie kłaniać się orange i usprawiedliwiać, ale dla mnie to oznaka małej elastyczności i braku zaoferowania rozwiązania klientowi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana planu przed pierwszą aktywacją
@tomasi nie jest to komfortowa sytuacja, nie mam wglądu w system zarządzający usługami, ale usługa w trakcie aktywacji, jest zablokowana przed zmianami, tak działają systemy nie tylko operatorów, nie usprawiedliwiam operatora, bo interesu nie mam w tym żadnego.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »