Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zmiana planu przed pierwszą aktywacją

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 11
  • 0

Zmiana planu przed pierwszą aktywacją

Hej, 

przeniosłem numer do flex. Właściwie dwa- nie wiedziałem dwóch rzeczy: że promocja dla nowych użytkowników dotyczy użytkownika  a nie numeru. Druga rzecz to, że nie można dodać użytkownika flex do rodziny. 

Gdy już okazało się, że nie mogę skorzystać z opcji flex3 chciałem zmienić plan na niższy. Niestety nie mam takiej opcji, jest ona szara. Numer przeniósł się dzisiaj, mogę odbierać telefony, ale nie mogę niestety przejść na niższy plan przed aktywacją.

Szczerze to trochę nie rozumiem, przecież do momentu, kiedy nie wykupię usługi powinienem mieć możliwość jej zmiany.

Czy jest jakaś możliwość na zmianę planu na niższy? Ewentualnie czy mogę przenieść numer bez planu do innej sieci?

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Zmiana planu przed pierwszą aktywacją


@tomasinapisał(-a)

No tak, ale chciałbym zmienić plan przed pierwszą płatnością i nie rozumiem, czemu to nie jest możliwe. Przecież usługa się nie rozpoczęła.


Usługa jest w trakcie aktywacji, więc zablokowana jest zmiana planu. Nie wiem czego nie rozumiesz. Obecnie wszystkimi usługami zarządza system, nie można ot tak wprowadzać zmiany, być może konsultant ma możliwość zmiany planu, choć w to wątpię, przed końcem cyklu rozliczeniowego, zmienisz plan na niższy, lub przeniesiesz numery, do innego operatora, bez opłacenia planu, numery nie da się przenieść we FLEX.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56870
  • 774

Zmiana planu przed pierwszą aktywacją

@tomasi zmianę planu będzie można wykonać po pierwszej płatności za plan. Zmianę na niższy najlepiej wykonać kilka dni przed kolejnym odnowieniem.

Do innej sieci będzie można przenieść numer dopiero po pełnej aktywacji we FLEX. Najlepiej jeszcze odczekać z dzień, dwa przed złożeniem wniosku o przeniesienie, żeby cały proces się zakończył i dane zostały zaktualizowane 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 11
  • 0

Zmiana planu przed pierwszą aktywacją

No tak, ale chciałbym zmienić plan przed pierwszą płatnością i nie rozumiem, czemu to nie jest możliwe. Przecież usługa się nie rozpoczęła.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56870
  • 774

Zmiana planu przed pierwszą aktywacją

@tomasi takie są założenia we FLEX.

Jak mocno chcesz zmienić plan, to zawsze moźna napisać na czacie. Konsultant powinien pomóc w tej sprawie.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 11
  • 0

Zmiana planu przed pierwszą aktywacją

No właśnie bardzo mocno chcę, ale konsultanci twierdzą, że to jest niemożliwe. 

Orange jest wysoce nieelastyczny. Z przeniesieniem z powrotem też są problemy.

Mówią, że trzeba zapłacić, bo straci się po 30 dniach numer, taki trochę szantaż.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56870
  • 774

Zmiana planu przed pierwszą aktywacją

@tomasi konsultanci dobrze doradzają. Tak jest skonstruowana oferta FLEX. Po opłaceniu planu masz 30 dni na przeniesienie numeru do innego operatora inaczej numer zostanie zablokowany, maksymalnie do 6 miesięcy. W tym czasie można wznowić plan. Po 6 miesiącach numer przepada bezpowrotnie.

W trakcie migracji nie można złożyć wniosku u innego operatora, ponieważ obecne przenoszenie nie zostało zakończone.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 11
  • 0

Zmiana planu przed pierwszą aktywacją

Rozumiem, 

co nie oznacza, że jest to bez sensu i trochę zmuszanie teraz. Rozumiem skonstruowanie, ale uwarunkowania techniczne nie powinny być wyznacznikiem. Zresztą nie wierzę w wymagania techniczne, bardziej w brak dobrej woli ze strony orange. 

Anonim

Nie dotyczy

Zmiana planu przed pierwszą aktywacją


@tomasinapisał(-a)

No tak, ale chciałbym zmienić plan przed pierwszą płatnością i nie rozumiem, czemu to nie jest możliwe. Przecież usługa się nie rozpoczęła.


Usługa jest w trakcie aktywacji, więc zablokowana jest zmiana planu. Nie wiem czego nie rozumiesz. Obecnie wszystkimi usługami zarządza system, nie można ot tak wprowadzać zmiany, być może konsultant ma możliwość zmiany planu, choć w to wątpię, przed końcem cyklu rozliczeniowego, zmienisz plan na niższy, lub przeniesiesz numery, do innego operatora, bez opłacenia planu, numery nie da się przenieść we FLEX.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 11
  • 0

Zmiana planu przed pierwszą aktywacją

I co z tego, że jest w trakcie aktywacji, do momentu opłacenia planu, tak naprawdę usługa nie zaczyna biegu. Usługami zarządza system, ale z systemu korzystają konsultanci. Dla mnie to duży minus, że nie mogę zmienić planu przed faktyczną płatnością. I wszyscy mogą ładnie kłaniać się orange i usprawiedliwiać, ale dla mnie to oznaka małej elastyczności i braku zaoferowania rozwiązania klientowi. 

Anonim

Nie dotyczy

Zmiana planu przed pierwszą aktywacją

@tomasi  nie jest to komfortowa sytuacja, nie mam wglądu w system zarządzający usługami, ale usługa w trakcie aktywacji, jest zablokowana przed zmianami, tak działają systemy nie tylko operatorów, nie usprawiedliwiam operatora, bo interesu nie mam w tym żadnego.