- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie reklamacji sprzętu ze sklepu Orange Flex [TEST]
Czas na drugi odcinek 😎 W tym teście opiszę proces składania reklamacji dot. produktu zakupionego w sklepie Orange Flex (rękojmi). Odpowiednią zakładkę znajdziemy w menu ustawień w sekcji zamówienia.
Tutaj przydałoby się rozbudowanie widoku zamówień. Bo samym numerze zamówienia (zakryte) i dacie nie zawsze trzeba pamiętać co się zamówiło (zdjęcie po lewej na dole).
Następnie mamy kilka informacji na kolejnych ekranach jak wygląda proces reklamacji dot. sprzętów.
W pierwszym kroku formularza określamy datę "usterki" i opis zgłoszenia. W drugim kroku możemy wybrać sposób realizacji reklamacji oraz adres odbioru i odesłania sprzętu. Nie będę wchodził w szczegóły co wpisywać (to temat na inny wątek co kiedy przysługuje). Na plus trzeba docenić że adres odbioru i odesłania nie musi być ten sam - co szczególnie przydatne dla tych co często podróżują. Pole 'imię i nazwisko' jest wypełnione automatycznie i nie podlega edycji (na dane właściciela usługi).
Dalej możemy podejrzeć podsumowanie. Jeśli wszystko się zgadza - zatwierdzamy i wysyłamy. Strona o pakowaniu paczki to strona DPD - link.
Po wysłaniu zgłoszenia na maila otrzymujemy jego potwierdzenie. Niestety w samej aplikacji brakuje podglądu jego statusu.
Podsumowując - duży plus za przygotowanie obsługi zdalnej rękojmi - względem głównego Orange to duże ułatwienie, bo nie zawsze salon Orange jest blisko.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie reklamacji sprzętu ze sklepu Orange Flex [TEST]
dziękuje 🙂
dobrze wiedzieć, że coś takiego w ogóle jest we Flexie i jak to w praktyce wygląda
w ostatni wtorek malo co nie kupilem ze sklepu Flexa telefonu na prezent.. Ale ostatecznie kolor byl nie ten i no nie poszlo, nie doszlo do zakupu