Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wychodzące TAK, przychodzących brak


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 21
  • 0

Wychodzące TAK, przychodzących brak

Witam,

Może ktoś mi jest w stanie na forum pomóc bo na czacie to raczej nic nowego nie wymyślą. Od 4 kwietnia nie działają na moim numerze rozmowy i smsy przychodzące. Ktokolwiek do mnie dzwoni dostaje informację, że abonent czasowo niedostępny. Mimo, że telefon mam włączony, jest w sieci, jest nawet LTE, ja mogę dzwonić do kogoś bez problemu, to w drugą stronę to nie działa. Nie dochodzą do mnie SMSy z banku, od ludzi, po prostu nic nie działa z przychodzących. Nie mam nic poblokowane w telefonie (od grudnia numer we flexie działało bez zarzutu), nie mam aplikacji filtrujących rozmowy przychodzące, w aplikacji nie mam nic zablokowane. Mam też dodatkową kartę SIM na której działa internet. Wcześniej miałem problem ze zrywaniem połączeń na routerze (oddzielny temat), ale ten się sam rozwiązał.

5 kwietnia ktoś z obsługi czatu przy pomocy techników coś zrobili z nadajnikiem, czy tez moim numerem, że na chwilę straciłem zasięg potem wrócił i nagle rozmowy przychodzące zaczeły działać. Po powrocie do domu (30 km od pracy) znów nic nie działa aż do teraz. Obsługa mówiła, by czekać na kontakt ale póki co ni widu ni słychu. Dziś na czacie dostałem propozycję wymiany karty głównej SIM.

Ręce opadły. To tak regularnie co 4 miesiące mam wymieniać?

Może ktoś się z tym spotkał i jest w stanie mi pomóc.

5 ODPOW. 5

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52658
  • 710

Wychodzące TAK, przychodzących brak

@inzpch masz drugą kartę SIM uruchomioną z tym samym numerem?

 

U mnie też tak wychodzi, jeżeli druga karta SIM ma wszystkie usługi, a korzystam z niej w routerze do udostępnienia internetu.

 

Trzeba będzie dodatkową kartę SIM wymienić tylko na usługi internetowe i nie powinno być już w tedy problemów.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 21
  • 0

Wychodzące TAK, przychodzących brak

Głowna karta sim: wszystko

Dodatkowa karta sim: TYLKO transmisja danych.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52658
  • 710

Wychodzące TAK, przychodzących brak

@inzpch to proponuję tylko wymienić kartę SIM dodatkową i jeszcze raz uruchomić na niej tylko usługę internet. Może coś w systemie źle zadziałało. 

 

Możesz też sprawdzić blokując dodatkowa kartę SIM, czy główna zacznie działać poprawnie.

Blokadę też wykonasz w aplikacji, a później można odblokować.

 

Możesz również na jakiś czas wyłączyć sam router z kartą SIM dodatkową i/lub wyjąć kartę SIM. Wtedy sprawdzić jak się zachowuje karta SIM główna.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 246
  • 1

Wychodzące TAK, przychodzących brak

mój tato miał podobny problem że nie można było się do niego dodzwonić a on normalnie tak. pomogło wyłączenie blokady odbieranie połączeń z numerów zastrzeżonych choć z wszystkich których dzwoniliśmy numer się normalnie pojawiał. Przetestujcie u siebie. On ma swoje konto i podpięta mamę w rodzinie w tym przykładzie. Ja mam oddzielne konto. Ani ja ani mama nie mogliśmy się do niego dodzwonić.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 21
  • 0

Wychodzące TAK, przychodzących brak

Niestety nie doczekałem się pomocy. Zablokowałem wczoraj dodatkową kartę i nie mogłem jej odblokować. To jedyną odpowiedź co dostałem to, że ze względu na aktywne zamówienie nowej karty głównej. Dziś dotarła do mnie karta główna a wczoraj wieczorem magicznie wszystko zaczęło działać. Mimo wszystko wymieniłem kartę SIM na nową profilaktycznie. Internet na dodatkowej też póki co śmiga chociaż były problemy z zalogowaniem się do sieci przez router. Musiałem ponownie ją zablokować i odblokować. Możliwe że poprzednie zablokowanie zdjęło się samo w aplikacji po wymianie karty głównej ale w systemie dalej była zablokowana. No nie ważne. Temat do zamknięcia.

Mam nadzieję, że tym razem będzie bez problemu.