- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualny Portfel - Orange Flex
@ketrasaArtur proszę nie traktuj mnie jak żółtodzioba 😉 Dla mnie to oczywiste żeby takie rzeczy posprawdzać. To wina FLEXa który wciąż jest usługą w fazie beta.
Kilka tygodni temu też miałem problem ze świeżo przeniesionym numerem, bo apka nie chciała pobrać płatności:
Dopiero zgłoszenie na czacie pomogło. Ale przez kilka godzin z telefonu nie można było nigdzie zadzwonić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualny Portfel - Orange Flex
@Duke wybacz, nie to było moim zamiarem. Czasami można przeoczyć oczywiste sprawy, dlatego tak zasugerowałem.
Ostatnio z apką FLEX też miałem kłopot, bo na mój kod polecający założyłem konto FLEX osobie z rodziny i polecenie nie zadziałało. Dopiero interwencja na czacie pomogła.
Widać więc, że po ostatnich usprawnieniach coś zaczyna szwankować w apce FLEX i wychodzą błędy, które nie występowały w tamtym roku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualny Portfel - Orange Flex
Dlaczego nie da się doładować np. usług premium z "portfela"? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualny Portfel - Orange Flex
@Almond domyślną metodą płatności musi być portfel i powinny być w portfelu wystarczające środki do przelania na usługę premium, a następnie w usługach premium dodajesz kwotę, jak a Cie interesuje.
U mnie poszło bez żadnych problemów.
- « Poprzedni
- Następny »