- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Dziwną anomalię zaobserwowałem, która powtórzyła się po raz kolejny z rzędu.
Dodatkowy numer w pakiecie za cenę 15 zł ma ustawione regularne comiesięczne doładowanie gigabajtów z głównego numeru. Po każdym takim przekazaniu, numer, który otrzymuje ten pakiet, traci internet, a precyzyjniej pisząc, prędkość pobierania spada do 0,01 Mb/s. Rozwiązaniem jest, co za pierwszym razem zajęło mi dobry tydzień, ręczne przekazanie najmniejszej ilości gigabajtów – i problem w sekundzie znika. Dodam, że za pierwszym razem dział techniczny Flex proponował różne rozwiązania, a żadne się nie sprawdziło.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Paparobert1 widocznie w automatycznym trybie przekazywania GB jest jakiś błąd. To niestety trzeba zgłosić na czacie FLEX I dokładnie opisać.
Czy numer dodatkowy ma jeszcze trochę GB przed automatycznym przekazaniem? Czy pakiet GB przed automatycznym przekazaniem jest wyczerpany? Bo może zostawienie kilku MB rozwiązało by problem, bo wtedy nie było by ograniczenia ze względu na wyczerpanie GB przed automatycznym odnowieniem.
Mogło by też pomóc wyłączenie i włączenie telefonu, albo przejście na chwilę w tryb samolotowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Paparobert1 widocznie w automatycznym trybie przekazywania GB jest jakiś błąd. To niestety trzeba zgłosić na czacie FLEX I dokładnie opisać.
Czy numer dodatkowy ma jeszcze trochę GB przed automatycznym przekazaniem? Czy pakiet GB przed automatycznym przekazaniem jest wyczerpany? Bo może zostawienie kilku MB rozwiązało by problem, bo wtedy nie było by ograniczenia ze względu na wyczerpanie GB przed automatycznym odnowieniem.
Mogło by też pomóc wyłączenie i włączenie telefonu, albo przejście na chwilę w tryb samolotowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stałe zlecenie na przekazywanie gigabajtów
GB aktywne były w trakcie automatycznego przekazywania, telefon restartowany, zmieniany aparat, wymieniana karta na e-sim, resety robione w systemie przez serwis i nic. Dopiero pomyślałem że działa to jak lejek założony. Przekazałem ręcznie z tego samego numeru 1GB i wszystko ruszyło!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stałe zlecenie na przekazywanie gigabajtów
@Paparobert1 masz możliwość sprawdzić tą sytuację na standardowej karcie SIM? Na eSIM zauważyłem, że występują problemy, również w innej usłudze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stałe zlecenie na przekazywanie gigabajtów
Była fizyczna karta sim, zmieniłem na esim i wróciłem do fizycznej😉 Teraz drugi raz taka sytuacja bo mam ustawiony automat na 2 dzień miesiąca. Robiłem wszystko bo przez tydzień czasu Internetu na telefonie nie miałem, a raczej miałem, ale jak by w ogóle nie było, na infolinii słyszałem że na pewno nadajniki są przeciążone w miejscu którym jestem...