- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Od kilku dni nam taki problem jak na zdjęciu.
I tak jest od trzech dni.
Wcześniej RCS działały bez żadnych zarzutów.
Sprawdzałem kartę T-Mobile na tym samym urządzeniu i wszystko działa bez problemów.
Na karcie Orange Flex RCS-y nie działają na żadnym urządzeniu, a sprawdzałem na aż trzech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć. Założyłem tutaj konto, aby dać Wam skuteczne rozwiązanie na problem z czatem RCS i komunikatem "Konfiguracja". Problem nie dotyczy operatora Orange, a konta Google.
Co należy zrobić?
Udać się do ustawień konta Google (np. z poziomu Wiadomości Google), wybrać zakładkę "Dane osobowe", odszukać Telefon, gdzie podany jest numer telefonu. I tutaj należy sprawdzić, czy numer jaki jest tam podany zgadza się z tym, jaki próbujecie wpisać w RCS. Dodatkowo dobrze jest wyłączyć automatyczną weryfikację na urządzeniu i ponownie ją włączyć za jakiś czas - to tutaj jest najczęstsza przyczyna, dlaczego weryfikacja nie przechodzi dalej.
Jeśli nie zaskoczy od razu to warto włączyć tryb samolotowy → wyczyścić pamięć podręczną aplikacji Wiadomości Google → wymusić zatrzymanie → wyłączyć tryb samolotowy. Przejdź do aplikacji Wiadomości Google i odczekaj chwilę, aż pojawi się komunikat o dostępie usług RCS. Rozpocznij konfigurowanie konta jak wyżej.
Dajcie znać, czy to rozwiązało problem! 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
RCS nie działa
@europolitan sprobuj wylaczyc funkcje czatu i wlaczyc ponownie. Mozesz posluzyc sie ta strona
https://messages.google.com/disable-chat
Ewentualnie jakis problem z Twoja karta flex SIM. Sprobuj z inna karta flex jak masz dostep. Ze zwyklym Orange dziala?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
RCS nie działa
To też nic nie dało.
Dalej jest tak jak było wcześniej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
RCS nie działa
Już wiem jaka była przyczyna.
Trzeba było zmienić numer telefonu i dopiero wczoraj po zmianie numeru zadziałały RCS-y.
Dobrze, że można to było zrobić bez wymiany karty SIM, w aplikacji Orange Flex.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
RCS nie działa
Ja wymieniłem kartę SIM z tym samym numerem telefonu w salonie i mimo wszystko nadal nie działa mi RCS.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
RCS nie działa
Przedstawiciel handlowy z salonu wymienił mi tylko kartę SIM. No nowo zainstalowałem aplikacje ,, Wiadomości" i wyświetla mi mi komunikat w ustawianych ,, Stan Konfiguruje.." wpisałem też numer telefonu i nadal nic. Pod jakim adresem miałbym wypisać numer z usługi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
RCS nie działa
@Piotrekk85napisał(-a)
https://messages.google.com/disable-chat
Nadal nie działa pomimo kilku prób wyłączenia taki komunikat mi się wyświetla na załączonym z zrzucie ekranu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
- Następny »