- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie 4 numerów na firmę z Plusa do Flex
Witam,
chcę przenieść z Plusa 4 numery, które mam na firmę do Flex. Umowy mam już tam na czas nieokreślony. Pytanie mam jak to wygląda od strony formalnej oraz praktycznej, czy muszę pisać do tych numerów wypowiedzenia z zachowaniem okresu wypowiedzenie, czy jak przeniosę przez aplikację te numery do Flex to automatycznie wejdzie ten okres wypowiedzenia? Jak ogólnie najlepiej podejść od strony praktycznej do tego tematu? Pierwsze przenieść ten podstawowy numer a później pozostałe? Czy można wtedy skorzystać z tej promocji 3 miesiące za 1 zł? Jak wygląda temat faktur? Będę wdzięczny za informacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie 4 numerów na firmę z Plusa do Flex
@piobla we Flexie wszystko robisz przez apkę. Nie wiem jak z firmą, ale dla klienta indywidualnego wszystko trwa kilka minut. Najpierw przenieś główny numer, potem dodaj pozostałe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie 4 numerów na firmę z Plusa do Flex
@piobla jeżeli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, to możesz skorzystać z oferty FLEX. Zakładasz konto firmowe i składasz wniosek o przeniesienie. W momencie przeniesienia numeru w apce będą podpowiedzi, jakie wybrać terminy z zachowaniem okresu wypowiedzenia, nie musisz u poprzedniego operatora składać wypowiedzenia. Zrobi to za Ciebie nowy operator. Najpierw przenosisz numer główny, czas samego przeniesienia to około 4 dni roboczych. Jak numer główny już zostanie przeniesiony i aktywowany we FLEX, to potem składasz wnioski o przeniesienie na pozostałe 3 numery jako dodatkowe do numeru głównego, wtedy już wszystkie na raz.
Kod za przeniesienie dotyczy klientów indywidualnych, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby sprawdzić w momencie przenoszenia swojego głównego numeru. Jeśli zadziała, to pamiętaj, aby kod wpisać przed wybraniem sposobu płatności.
Co do faktur, to są wystawiane za każdą płatność realizowaną we FLEXw formie pliku pdf, nie ma zbiorczych faktur za usługi, więc raczej będą 4 faktury miesięcznie za kolejne odnowienie planu na numerach.