Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z wygenerowaniem nowego QR (numer główny)


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 0

Problem z wygenerowaniem nowego QR (numer główny)

Miałem wcześniej pixela 4xl i odpalonego esim jako karta główna, zmieniłem teraz telefon na pixela 5 i w aplikacji nie idzie wygenerować nowego kodu QR dla karty głównej, wchodzę w karty SIM, karta główna i wymień na esim...pokazuje się wybór, pobierz i aktywuj i koniec, klikam i nic....
A jak robię tak z numerem dodatkowym to bez problemu generuje mi nowe kody QR
 

Za pierwszą aktywacją karty głównej i pobraniu esim nie ma problemu, ale zaczyna się gdy chce wygenerować nowy QR (wymiana karty)

Oczywiście potrzebuje jako numer główny mieć esim a nie mogę tego zrobić...
konsultant zgłosił to do techników...
 
Może ktoś ma na to rozwiązanie?
 
246209195_5011481332200167_6191438917189811706_n.jpg
________________
* Wstawiono grafikę dodaną jako załącznik – moderator Kinga
8 ODPOW. 8

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19664
  • 57073
  • 776

Problem z wygenerowaniem nowego QR (numer główny)

@neoeinz czy z poprzedniego telefonu wyłączyłeś kartę eSIM? Kolejna sprawa, czy przy zmianie eSIM korzystasz z innego internetu niż dane mobilne na obecnej karcie eSIM? Najlepiej zmianę wykonać, korzystając z innego dostępu do internetu. Proponuję również wylogować się z aplikacji i na nowo się zalogować. Jeżeli te zabiegi nie pomogą, to odinstalować apkę FLEX i na nowo zainstalować. Ponowić wymianę karty eSIM.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 0

Problem z wygenerowaniem nowego QR (numer główny)


@ketrasaArturnapisał(-a)

@neoeinz czy z poprzedniego telefonu wyłączyłeś kartę eSIM? Kolejna sprawa, czy przy zmianie eSIM korzystasz z innego internetu niż dane mobilne na obecnej karcie eSIM? Najlepiej zmianę wykonać, korzystając z innego dostępu do internetu. Proponuję również wylogować się z aplikacji i na nowo się zalogować. Jeżeli te zabiegi nie pomogą, to odinstalować apkę FLEX i na nowo zainstalować. Ponowić wymianę karty eSIM.


Nie wylogowałem się,ale to raczej nie powinno mieć znaczenia bo mogłem uceglić telefon, zgubić itd...

Wylogowałem się i logowałem - bez zmian

Reinstalacja - bez zmian

Mam też tak że jak mam możliwość kliknięcia w pobierz i zainstaluj to wchodzę w kartę główna i mogę zamknąć lub wymienić, klikam wymień, i znowu aktywujemy twoja kartę jak pobierzesz....klikam pobierz instaluj, mieli kółeczko i nic, ciągle widzę ten sam ekran pobierz i zainstaluj....ale nie generuje mi QR, ale wchodząc w kartę główna okazuje że jest aktywna (dodam że jak tam wchodzę po wymianie to jest nowy numer seryjny karty) 🤔

 

I korzystam z wifi domowego podczas wymiany kart


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19664
  • 57073
  • 776

Problem z wygenerowaniem nowego QR (numer główny)

@neoeinz sprawdziłem jeszcze u siebie możliwość zablokowania karty i wtedy wymiany, ale niestety tak się nie da. Tylko wymiana na aktywnej karcie eSIM. Coś musi być z apką nie tak. Tu tylko pomoc technika i zgłoszenie na czacie jak zrobiłeś. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 0

Problem z wygenerowaniem nowego QR (numer główny)

No i jednak, bo w karcie dodatkowej nie ma tego problemu 😀 nie było by z tym problemu ale jak wiemy karta dodatkowa nie działa w roamingu.

 

No to czekam co na to technicy


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19664
  • 57073
  • 776

Problem z wygenerowaniem nowego QR (numer główny)

@neoeinz napisz, jak będziesz miał odpowiedź, jak z wymianą zostanie rozwiązany problem.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 0

Problem z wygenerowaniem nowego QR (numer główny)

Ok, problem rozwiązany na obu numerach kontach które mam.

Nie wiem co dokładnie było bo konsultanci też takiej wiedzy nie mają, dostali tylko informację że zrobione.

 

Zrobiłem raz jeszcze wymianę esim i wszystko poszło samo, tzn nie wygenerowało się sam kod, ale po prostu zainstalowało się wszystko samo w telefonie i działa. 

 

Sprawdziłem numer jaki widnieje w opcjach karty SIM w telefonie i pokrywa się on z numerem seryjnym karty w aplikacji Orange flex.

 

Nie ryzykuje kolejna wymiana jak nie muszę 😂 ale jestem ciekaw czy by zadziałało dalej.

 

Czekam na info od innej osoby co też miała taki problem.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19664
  • 57073
  • 776

Problem z wygenerowaniem nowego QR (numer główny)

@neoeinz pewnie po Twoim zgłoszeniu technicy usunęli usterkę. Jak działa, to lepiej nic już nie kombinować.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 0

Problem z wygenerowaniem nowego QR (numer główny)

Choć dziwne że i tak nie wygenerowało nowego QR tylko wszystko samo się poinstalowalo, zupełnie inaczej niż na początku. Nie ważne, telefonu już nie zmieniam 😂 ale uporali się szybko.