Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z przejściem z Plusa do Flex


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 2
  • 0

Problem z przejściem z Plusa do Flex

Witam. 

Mam problem z migracją z Plusa do Flex 

1. Obecnie korzystam z oferty abonament w Plusie dla firm na czas nieokreślony 

2. Firmy już nie ma, właścicielem była moja teściowa, na nią też był podpisywany abonament w Plusie 

3. Dowód nie był wymieniany, dane się zgadzają 

4. Przy chęci przeniesienia numeru i postępowaniu zgodnie z wytycznymi (zdjęcie dowodu osobistego teściowej: przód i tył), zdjęcie selfie (prawidłowe ujęcie) - wyskakuje informacja:

"Coś poszło nie tak! Nie mogliśmy potwierdzić Twojej tożsamości. Spróbuj jeszcze raz!"

PS. Na czacie mi powiedziano, że dowód osobisty jest na czas nieoznaczony (ze względu na wiek) i może to stanowić problem. Zasugerowano mi, żeby przenieść nr na kartę w Orange, a potem do Flex.

Jakieś sugestie, czy można do zrobić bez wychodzenia z domu?

Z góry dziękuję za odpowiedzi 😁

4 ODPOW. 4

Poziom 23, Pasjonat
  • 822
  • 4641
  • 19

Problem z przejściem z Plusa do Flex

Nie da się przenieść numeru który jest na abonament do innej sieci na kartę. Nie myślałeś ewentualnie o tym, ten numer w obecnej sieci przenieść na kartę i przepisać na siebie? Bo we Flex potem cesji nie zrobisz (na razie nie ma i się nie zanosi). 


Poziom 21, Pasjonat
  • 229
  • 541
  • 5

Problem z przejściem z Plusa do Flex

@kimiriko101 oczywiście, że da się przenieść numer na kartę, gdy w innej sieci jest na abonament


Poziom 23, Pasjonat
  • 822
  • 4641
  • 19

Problem z przejściem z Plusa do Flex

@f00ku55 racja da się mea culpa. Jakiegoś zaćmienia umysłu dostałam 😅


Poziom 38, Guru ***
  • 13749
  • 31437
  • 520

Problem z przejściem z Plusa do Flex

@naszabunia skoro umowa jest na abonament firmowy, a firma już nie działa, to może być problem z poprawnością danych. Tu pewnie jest niezgodność, bo numer ma być przeniesiony na danych firmowych, gdzie firmy już brak. Pewnie dlatego mas niezgodność danych.

Można spróbować przenieść numer na kartę przez stronę www:

https://www.orange.pl/view/przenies-numer-do-orange

jak się będzie dało przenieść do Orange na kartę, starter dostarcza kurier w przeciągu 2-3 dni, to potem przeniesienie do FLEX-a to tylko chwilka i nie trzeba nawet wymieniać karty SIM. Będzie działało na tej samej.