- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie w aplikacji na iPadzie
Dodatkowa karta (Rodzina) znajduje się w iPadzie. Chciałbym tam dokupić pakiet VideoPass, ale do tego trzeba się zalogować w aplikacji. Ponieważ to numer w ramach rodziny, jedyny sposób to logowanie przez numer telefonu - problem w tym, że hasło do zalogowania jest wysyłane na ten numer, a iPad nie obsługuje sms'ów. W efekcie nie mam możliwości zalogowania się. Czy istnieje jakiś inny sposób na logowanie o którym nie pomyślałem (poza przekładaniem karty sim z tabletu do telefonu)?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie w aplikacji na iPadzie
@wbrat80 do zarządzania kontem FLEX powinien wystarczyć e-mail użyty przy zakładaniu konta oraz hsło. Dostęp wtedy do wszystkich numerów w ofercie Rodzina oraz numeru głównego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie w aplikacji na iPadzie
Może coś źle robię, ale z konta głównego nie widzę w aplikacji możliwości dokupienia VideoPass na koncie członka rodziny. Jedynie opcję zmiany planu.