- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Liczenie terminów ważności we flexie
Jest mowa o godzinach, w których jest odnawiany plan oraz pobierane opłaty. Co się więc dzieje i jaka jest różnica, jeśli mamy w miesiącu 30 lub 31 dni? Jaka będzie sytuacja z lutym? Najbliższy ma 29 dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Liczenie terminów ważności we flexie
A o ile możecie zmienić czas pobierania jak najkrótszy..? Zamiast o23 to moze o 23.55? 23.45? 🙂
Pewnie coś się da zrobić małą zmiane hehe 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Liczenie terminów ważności we flexie
W nowej wersji cennika jest doprecyzowanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Liczenie terminów ważności we flexie
Witam,
Czyli po zmianie operatora gdy dodałem kartę i aktywowałem plan ok. godz. 1 w nocy to pobranie z karty będzie dzień wcześniej ok. 24. Zgodnie ze screenem właśnie tak zmienia mi się okres rozliczeniowy z 28 na 27. Czyli, żeby zachować okres rozliczeniowy 28 dla pewności to muszę anulować plan i dodać go np. później? 28 dnia miesiąca np. około 8 rano? Ewentualnie poczekać do 29?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Liczenie terminów ważności we flexie
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »