- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Próbuję się zarejestrować. Jestem nowym użytkownikiem. Na stronie znajduje się kod promocyjny "Flex", który obniża koszty przez pierwszy miesiąc. To nie działa
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@uniton proponuję sprawę wyjaśnić na czacie FLEX. Można przez aplikację lub stronę internetową, (wybrać pomoc i logowanie do czata, najlepiej adresem e-mail konta, z którym jest problem).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod promocyjny "Flex" dla nowych użytkowników nie jest rozpoznawany
@uniton numer przenosisz z sieci Orange, od innego operatora, czy aktywujesz nowy numer?
Należy też pamiętać, aby kod promocyjny wpisać przed dokonaniem płatności. Jeśli już płatność za plan była dokonana, to kod już nie zadziała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod promocyjny "Flex" dla nowych użytkowników nie jest rozpoznawany
@ketrasaArtur Po prostu aktywuję nowy numer. Wypróbowałem ten kod 2 miesiące temu i wszystko działało. Teraz próbuję to zrobić mojemu przyjacielowi i nie działa. Być może kod jest nieaktualny i poprzedni był ważny tylko do 31.12.23, nie wiem.
Jeszcze nie zapłaciłem, próbuję aktywować kod tuż przed dokonaniem płatności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod promocyjny "Flex" dla nowych użytkowników nie jest rozpoznawany
@uniton kod wpisujesz już po aktywacji planu w kodach promocyjnych?
Z czata mam informację, że kody promocyjne działają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod promocyjny "Flex" dla nowych użytkowników nie jest rozpoznawany
@ketrasaArtur Tak, wybrałem plan, przeszedłem identyfikację w paszporcie, teraz pozostaje mi już tylko zapłacić. A następnie wpisuję kod promocyjny. Postępowałem zgodnie z zasadami na stronie. Kiedy robiłem to dla siebie przez 2 miesiące, zrobiłem to samo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@uniton proponuję sprawę wyjaśnić na czacie FLEX. Można przez aplikację lub stronę internetową, (wybrać pomoc i logowanie do czata, najlepiej adresem e-mail konta, z którym jest problem).