- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Chciałem skorzystać z tej promocji https://flex.orange.pl/promocje/blik
Ustawiłem datę przeniesienia na 20.04.2021
Widzę że promocja obowiązuje do 18.04
Myślałem że płatność będzie dokonywana w momencie wyboru oferty, ale nic takiego się nie stało
Czy będę mógł skorzystać z tej promocji?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@lukecz na czacie podali mi, że dzień przed przeniesieniem powinna pojawić się opcja wyborunpłatności, natomiast dokonanie płatności w dniu przeniesienia. Więc jak masz ustawione 20 kwietnia na dzień przeniesienia, to już nie skorzystasz z promocji BLIK.
Można jeszcze spróbować anulować przeniesienie i za jakieś 24-48 godzin ponownie spróbować przenieść numer do FLEX. czas przenoszenia od innego operatora, to około 4 dni. Razem potrzebna około 6 dni, więc już może się nie udać załapać na promocję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex - promocja BLIK
@lukecz Jeżeli przed dokonaniem płatności nie wpisałeś kodu, to już nie będzie można skorzystać z kodu.
Płatność jest dokonywana przed przeniesieniem numeru. Jeśli nie wpisałeś kodu j nie dokonałeś płatności, to nie wiem, czy numer zostanie przeniesiony.
Co do promocji, to podejżewam, że 20 kwietnia już nie zadziała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex - promocja BLIK
Nigdzie nie pojawiła się jak do tej pory płatność
Czy ona pojawi się dopiero po przeniesieniu numeru, czyli 20.04?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex - promocja BLIK
@lukecz moim zdaniem płatność powinna być przed przeniesieniem numeru. Coś chyba poszło nie tak. Warto się dopytać na czacie FLEX, no konto do czasu już powinno być aktywne.
Możesz sprawdzić czat na apce lub przez www.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex - promocja BLIK
@lukecz najlepiej by było numer przenieść najpierw do Orange na kartę, a następnie do FLEX. Trwało by to zdecydowanie krócej, niż przenoszenie bezpośrednio do FLEX.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex - promocja BLIK
Od próby kontaktu na czacie rozpocząłem - w aplikacji mam komunikat "Czat ma problem, spróbuj za chwilę"
A na stronie nie widzę opcji czatu - https://flex.orange.pl/pomoc na dole widzę "Chcesz porozmawiać na czacie z Doradcą? Masz pytanie? A może po prostu potrzebujesz zmienić sobie hasło?" a pod spodem "Wyloguj się" - nie ma tam opcji włączenia czatu lub coś podobnego.
Ale obok jest link do tego forum, i tak tu trafiłem 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@lukecz na czacie podali mi, że dzień przed przeniesieniem powinna pojawić się opcja wyborunpłatności, natomiast dokonanie płatności w dniu przeniesienia. Więc jak masz ustawione 20 kwietnia na dzień przeniesienia, to już nie skorzystasz z promocji BLIK.
Można jeszcze spróbować anulować przeniesienie i za jakieś 24-48 godzin ponownie spróbować przenieść numer do FLEX. czas przenoszenia od innego operatora, to około 4 dni. Razem potrzebna około 6 dni, więc już może się nie udać załapać na promocję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex - promocja BLIK
@lukecz co do czasu przez www, to trzeba się zalogować k ponownie zalogować. Po zalogowaniu powinien wyskoczyć w prawym dolnym rogu dymek z chmurami. Po kliknięciu wchodzi się na czat.