- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAKTURA DLA KLIENTA INDYWIDUALNEGO
@f00ku55 za doładowania tak, ale nie dostajesz faktury od Orange, tylko ze sklepu, w którym zakupione zostało doładowanie.
Orange na zakup usług w ofercie na kartę faktur nie wystawia.
W ofercie FLEX pośrednikiem płatności jest BlueMedia, to może warto w sprawie faktury kontaktować się z nimi, a nie z Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAKTURA DLA KLIENTA INDYWIDUALNEGO
Opłata za Flex'a również nie jest pobierana przez Orange tylko przez Blue Media. Nie mam żadnej potrzeby otrzymywania faktury za Flex'a, ale tak naprawdę nie do końca rozumiem dlaczego nie jest to możliwe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAKTURA DLA KLIENTA INDYWIDUALNEGO
@f00ku55 być może po kontakcie BlueMedia będzie można otrzymać fakturę. Tego nie wiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAKTURA DLA KLIENTA INDYWIDUALNEGO
Tak też może być. Na miejscu założyciela tematu bym spróbował 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAKTURA DLA KLIENTA INDYWIDUALNEGO
Link z kontaktami do BlueMedia:
https://pomoc.bluemedia.pl/kontakt
Jeszcze znalazłem link, jak otrzymać fakturę z BlueMedia, po skorzystało się z ich usług:
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »