- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
Jak do nich wcześniej pisałem, to też mi odpisali, że nie ma szans i nie wiedzą, kiedy uda się to uruchomić na smartwatchach. Na ich stronie z eSIM w sekcji z pytaniami piszą tylko o tym, że ich eSIM nie wgrywa się na smartwatche, co w przypadku TicWatch Pro LTE nie ma miejsca. W regulaminie natomiast piszą, że eSIM działa na wszystkich urządzeniach (słowo klucz), wspierających standard GSMA eSIM i jest to prawda - wszystko pięknie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
Super, dzięki 🙂
Na stronie producenta znalazłem info że esim wspiera Orange, ale na ten moment tylko w Hiszpanii i Francji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
Witajcie.
Chyba jest nareszcie jakiś postęp, TicWatch Pro 3 LTE jest już oficjalnie kompatybilny z Orange Polska. Taką dostałem informację z Mobvoi na maila. Ciekawe czy TicWatch Pro 4G/LTE też już działa. Ktoś może to potwierdzić?
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/sprzet/orange-smartwatch-ticwatch-pro-3-lte-esim
__________________
* Scalenie wpisów – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
Czy ktoś może potwierdzić, że TicWatch Pro 4G/LTE też już działa???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
Witam wszystkich.
Mam na oku TICWATCH Pro 3 LTE, który jest dostępny w sklepie Orange i jak podaje ktoś w linku wyżej jest on oficjalnie wspierany przez Orange.
Przed zakupem chcę mieć 100% pewności, że będzie on działał w Orange flex, bo na liście wspieranych we flex go nie ma, a konsultant na czacie pisze, że nie jest wspierany.
Dziwi mnie, że w Orange jest wspierany, ale nie we flex.
Czy ktoś może potwierdzić działanie tego modelu w usłudze Orange flex i czy w ogóle jest możliwe, że pewne urządzenia działają w Orange, ale we flex nie działają?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
Sam sobie odpowiem, bo znalazłem ten filmik
https://www.youtube.com/watch?v=a3zjl7tw08M
14:56 - Sposób Orange Flex
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
@gorus spotkałem się, że we FLEX nie działają prawidłowo kody QR do wszytania kart SIM, tu na filmiku ewidentnie widać, że również wczytanie karty eSIM z kodu QR też jest problematyczne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
Tak, ale jest sposób na to polegający na tekstowym wyświetleniu zawartości QR i wprowadzeniu ręcznym kodu w postaci tekstu.
Te problemy nie dotyczą tylko QR dla eSIM - zwykłe SIMy też mają nadrukowany QR i próbując je skanować do apki FLEX - praktycznie wszystkie poza jedną kartą (a mam ich trochę we flex) nie chciały się poprawnie zeskanować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
@gorus zgłaszałem problem z kodami QR dotyczący kart SIM również na NO:
https://nasz.orange.pl/t5/Orange-Flex/Problemy-z-kodem-QR/m-p/280609
teraz widać, że problem dotyczy również kodów QR do wgrania eSIM.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
@bcrg możesz podać co to za sposób?