Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dezaktywacja planu, czy da się z numerem coś jeszcze zrobić? Jest obecnie wygaszony.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Dezaktywacja planu, czy da się z numerem coś jeszcze zrobić?

@pawel1234511 zasada korzystania z oferty FLEX jest taka:

Aktywujesz plan z numerem przeniesionym z oferty na kartę i jeśli dezaktywujesz do 14 dni od uruchomienia planu, to numer przepada, pewnie bezpowrotnie. Nie próbowałem odzuskać.

Jeżeli numer zistał zawieszony po upływie 14 dni, to można go samodzielnie przywrócić po przez opłacenie planu. Odzyskanie numeru do 6 miesięcy.

Potem można zlożyc wniosek u konkurencji o przeniesienie numeru, a następnie w Orange o przeniesienie do oferty na kartę.

U Ciebie jest jakaś dziwna sytuacja. Z opisu wynika, że numer powinien powrócic, po opłaceniu planu, chyba, że Twoje zlecenie dezaktywacji jeszcze się procesuje.

Jeżeli masz numer zawieszony, to powinien być komunikat:

Screenshot_2022-11-05-03-31-28-278_com.orange.rn.dop.jpg

U Ciebie wygląda, jak by numer miał już być bezpowrotnie dezaktywowany, bo pewnie plan zakończony przed upływem 14 dni. Ciekaw jestem, czy uda się go odzyskać. Napisz, jakie informacje uzyskasz na czacie FLEX.

Salon Orange nie pomoże, bo obsługa FLEX tylko w aplikacji.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 322
  • 2

Dezaktywacja planu, czy da się z numerem coś jeszcze zrobić?

Jeśli przed upływem 14 dni od migracji do Flex / zakupu nowego numeru (nie dotyczy procesu MNP) wybierzemy "Zakończ plan", pojawi się na czerwono ostrzeżenie o utracie numeru. Jeśli to potwierdzimy, w ciągu kilku minut zasięg zniknie, a w słuchawce usłyszymy komunikat "Przepraszamy, nie ma takiego numeru". Możliwe, że ten numer wróci po pewnym czasie do puli Orange, ale nie będzie dla Ciebie dostępny.

Numer też nie będzie dostępny (przepadnie) gdy w ciągu 6 miesięcy po utracie ważności planu nie przywrócimy go kupując nowy plan.