- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania się do flex - niedostepny adres e-mail
Wszystko załatwi się przez internet, skanów dowodu osobistego się już nie robi raczej, inna sprawa, jeśli coś już miałeś w Orange, to twoje dane mają, skorzystać z innego @ i odtworzyć konto, czat to zrobi od ręki, tu na forum tego nie zrobisz 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@marania21 napisał(-a)
mój post się z tego powodu wziął iż nie mogę się zalogować ponieważ obecnie wymaga dwóch etapów logowania
1 nr telefonu i pin z sms
2 adres email i pin z niego - i tu jest pies pogrzebany.
Skoro konto porzuciłeś, to założyć nowe na nowy @, resztę załatwisz na czat, jest strona www FLEX czy aplikacja, tu tego nie zrobisz 😎
________________
* Post przeniosłem z tematu Infolinia FLEX – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania się do flex - niedostepny adres e-mail
a jednak nie, wymyślili inną kombinację, niezbyt to profesjonalne
Dzięki za pomysł z logowaniem się z innego mejla do czatu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania się do flex - niedostepny adres e-mail
@marania21 , kilka podpowiedzi:
REGULAMIN FLEXA
VI. Warunki reklamacji
1. Reklamacje związane z niewłaściwym działaniem usług zamówionych przez Aplikację należy do nas
kierować zgodnie z regulaminami tych usług.
2. Reklamacje dotyczące niewłaściwego działania Aplikacji, niedotyczące zamawianych usług,
możesz zgłaszać nam poprzez chat dostępny po zalogowaniu w Aplikacji lub na stronie internetowej
3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, login (np. adres e-mail) używany przez Ciebie do
zalogowania się w Aplikacji, numer telefonu, jeśli korzystasz z oferty Orange Flex oraz opis i powód
reklamacji.
4. Zostaniesz powiadomiony w Aplikacji o rozpatrzeniu reklamacji w terminie 30 dni od daty
otrzymania reklamacji.
5. Nasza decyzja co do zgłoszonej reklamacji zamyka procedurę reklamacyjną, co w żaden sposób
nie pozbawia Cię możliwości dochodzenia uprawnień wynikających z bezwzględnie obowiązujących
przepisów prawa.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »