Brak możliwości zalogowania się do flex - niedostepny adres e-mail

ROZWIĄZANE

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 3025
  • 15985
  • 80

Brak możliwości zalogowania się do flex - niedostepny adres e-mail

Wszystko załatwi się przez internet, skanów dowodu osobistego się już nie robi raczej, inna sprawa, jeśli coś już miałeś w Orange, to twoje dane mają, skorzystać z innego @ i odtworzyć konto, czat to zrobi od ręki, tu na forum tego nie zrobisz 😎


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 3025
  • 15985
  • 80

Brak możliwości zalogowania się do flex - niedostepny adres e-mail


@marania21 napisał(-a)

mój post się z tego powodu wziął iż nie mogę się zalogować ponieważ obecnie wymaga dwóch etapów logowania

1 nr telefonu i pin z sms

2 adres email i pin z niego  - i tu jest pies pogrzebany.


Skoro konto porzuciłeś, to założyć nowe na nowy @, resztę załatwisz na czat, jest strona www FLEX czy aplikacja, tu tego nie zrobisz 😎

 

________________
* Post przeniosłem z tematu Infolinia FLEX – moderator Michał


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 23
  • 0

Brak możliwości zalogowania się do flex - niedostepny adres e-mail

a jednak nie, wymyślili inną kombinację, niezbyt to profesjonalne

Dzięki za pomysł z logowaniem się z innego mejla do czatu.

 


130334.jpg

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 2157
  • 16474
  • 3

Brak możliwości zalogowania się do flex - niedostepny adres e-mail

@marania21 , kilka podpowiedzi:

NO post Artura.pngCzat FLEX.png

REGULAMIN FLEXA

VI. Warunki reklamacji

1. Reklamacje związane z niewłaściwym działaniem usług zamówionych przez Aplikację należy do nas

kierować zgodnie z regulaminami tych usług.

2. Reklamacje dotyczące niewłaściwego działania Aplikacji, niedotyczące zamawianych usług,

możesz zgłaszać nam poprzez chat dostępny po zalogowaniu w Aplikacji lub na stronie internetowej

www.flex.orange.pl.

3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, login (np. adres e-mail) używany przez Ciebie do

zalogowania się w Aplikacji, numer telefonu, jeśli korzystasz z oferty Orange Flex oraz opis i powód

reklamacji.

4. Zostaniesz powiadomiony w Aplikacji o rozpatrzeniu reklamacji w terminie 30 dni od daty

otrzymania reklamacji.

5. Nasza decyzja co do zgłoszonej reklamacji zamyka procedurę reklamacyjną, co w żaden sposób

nie pozbawia Cię możliwości dochodzenia uprawnień wynikających z bezwzględnie obowiązujących

przepisów prawa.