Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak HDVoice+ (EVS) w ofercie Flex rodzina


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 300
  • 802
  • 8

Brak HDVoice+ (EVS) w ofercie Flex rodzina

Masz dodatkową kartę? Ja nie miałem żadnych problemów (łącznie z EVS'em w dwie strony) póki nie wziąłem dodatkowej karty...


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 58
  • 133
  • 2

Brak HDVoice+ (EVS) w ofercie Flex rodzina

Nie, nie mam dodatkowej karty i nigdy nie miałem. Mam zwykłą SIMkę od 2019 roku.

U mnie działa to tak: przy przychodzących EVS jest zawsze. Przy wychodzących pojawia się raz na jakiś czas, potem znika i np. cały miesiąc nie działa. 

Też nie miałem żadnych problemów z EVS w obie strony do (jak dobrze pamiętam) marca/kwietnia. Wtedy to padło. Zbiegło to się z tymi operacjami, gdy niby mieli naprawić zepsuty HD Voice w kombinacji z dodatkową kartą. Nie wiem, może to zbieg okoliczności, ale wg mnie wtedy właśnie sknocili EVS.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 300
  • 802
  • 8

Brak HDVoice+ (EVS) w ofercie Flex rodzina

A być może, ja też mniej więcej chyba w tym okresie zacząłem się interesować drugą kartą SIM. Nikomu nie radzę tego robić, Flex jest wtedy karykaturą sieci...


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 5
  • 0

Brak HDVoice+ (EVS) w ofercie Flex rodzina

Ja mam dodatkową kartę esim i mam cały czas problem z połączeniami przychodzącymi (brak EVS) i chciałem zrezygnować z dodatkowej karty esim, ale okazuje się, że nie ma takiej możliwości. To jest dopiero absurd Flexa!


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 300
  • 802
  • 8

Brak HDVoice+ (EVS) w ofercie Flex rodzina

Potwierdzam, trzeba przenieść numer i wrócić...


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 58
  • 133
  • 2

Brak HDVoice+ (EVS) w ofercie Flex rodzina

Zrobiłem więcej testów i wyizolowałem konkretną sytuację, gdy EVS u mnie nie działa. Otóż jest to taki przypadek, gdy dzwonię ze swojego numeru Flex na inny numer w Orange przeniesiony kiedyś od innego operatora. Tylko w tej sytuacji nie mam EVS (testowałem dzwoniąc na dwa różne numery przeniesione, jeden z Plusa do Orange na kartę, drugi z T-mobile do nju). Gdy rozmowa jest w przeciwną stronę (numery przeniesione do Orange dzwonią do mnie na Flexa) to EVS działa.

 

W przypadku rozmów z numerami "macierzystymi Orange" EVS działa w obydwie strony bez zarzutu (zarówno gdy ja dzwonię na nie z Flexa jak i one dzwonią do mnie na Flexa). 

 

Mój numer "flexowy" jest numerem, którego siecią macierzystą było Orange (501xxx xxx).

 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 246
  • 1

Brak HDVoice+ (EVS) w ofercie Flex rodzina

warto swoje obserwacje przekazać konsultantom na czat do konkretnego numeru zgłoszenia.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 300
  • 802
  • 8

Brak HDVoice+ (EVS) w ofercie Flex rodzina

Z moich obserwacji wynika, że zgłoszenia utworzone przez konsultantów (jeśli już w ogóle coś utworzą) są wysyłane w próżnie 😉 Nie otrzymujemy żadnego numeru zgłoszenia, najczęściej potem nikt się w jego sprawie nie kontaktuje, itp.

Kuriozalna była również sytuacja już jakiś czas temu, kiedy dostałem SMS'a od Orange na mój numer telefonu, gdzie treść była skierowana nie do mnie, lecz właśnie do konsultantów z chata. Nieźle się wtedy uśmiałem, bo w treści było coś w stylu "proszę oddać klientowi błędnie naliczone GB" 😉

Także ten, tak właśnie działa Flex od strony technicznej.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 58
  • 133
  • 2

Brak HDVoice+ (EVS) w ofercie Flex rodzina

@DarekWa  nie wiem czy warto. Zgłaszałem to już parę miesięcy temu. Poświęciłem sporo czasu na wytłumaczenie problemu konsultantowi na czacie. Nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej, nic 😞

Tak jak napisał poprzednik: zgłoszenia we Flexie chyba idą w próżnię.   


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 246
  • 1

Brak HDVoice+ (EVS) w ofercie Flex rodzina

a ja robiłem zgłoszenia i zastrzegłem, że oczekuję nr zgłoszenia technicznego. Zawsze je dostałem i odpowiedź via sms lub na czat nawet po kilku tygodniach.

Problem był rozwiązany.