Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Apple Watch 7 i eSIM - sieć komórkowa Orange Flex nie działa


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 4
  • 0

Apple Watch 7 i eSIM - sieć komórkowa Orange Flex nie działa

Czy znane są problemy z działaniem sieci komórkowej na Apple Watch 7 przy użytkowaniu eSIM? Zegarek kupiłem bezpośrednio od Apple. Przeniosłem numer z Play do Orange i skonfigurowałem na iPhone. Następnie zamówiłem eSIM do AW7, wszystko skonfigurowałem zgodnie z instrukcjami - informacja na zegarku dotycząca sieci pokazuje, że jest połączenie z Orange itd. Telefon i zegarek są w najnowszych wersjach oprogramowania. Wyłączałem urządzenia i włączałem ponownie. Blokowałem eSIM i odblokowywałem. Utworzyłem nowy eSIM i go skonfigurowałem na zegarku. Nic nie pomaga, aby sieć komórkowa działała na zegarku (testowałem włączając tryb samolotowy na iPhone i próbowałem dzwonić z zegarka w efekcie uzyskując za każdym razem komunikat "połączenie nieudane". Zgaduję, że SMS i internet też nie działa w takim przypadku). Ponadto, próbowałem rozwiązać ten problem na czacie Orange Flex, ale odkąd mam Flexa, czyli od około tygodnia, czat nie działa. Nie ma możliwości skontaktowania się z nikim z BOK. Oczywiście na infolinii Orange nic nie wiedzą o produktach Flex, w salonie Orange tak samo. Odsyłają do strony internetowej i do czatu. Mam wrażenie, że Flex to nie sieć, a atrapa sieci komórkowej, bo w przypadku problemów nie ma możliwości uzyskania pomocy w żaden sposób oficjalnymi kanałami kontaktu. Czy ktoś życzliwy jest w stanie pomóc mi w tym temacie?

5 ODPOW. 5

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19613
  • 56812
  • 771

Apple Watch 7 i eSIM - sieć komórkowa Orange Flex nie działa

@client z tego co patrzyłem na stronie FLEX-a, Twój zegarek znajduje się na liście urządzeń, które wspierają eSIM. Szkoda tylko, że występują problemy. 

Spróbuj jeszcze raz wgrać eSIM do zegarka, ale przed tym przywróć do ustawień fabrycznych, tak samo apkę też zainstaluj na nowo i po wymianie eSIM. Zakładam, że po wgraniu eSIM, obie karty w apce masz aktywne.

IMG_20211114_063900.jpg

 

Co do czatu, to w apce, jak o na stronie powinien działać prawidłowo. Na początku zgłasza się bot, ale po kolejnym pytaniu powinien zgłosić się konsultant. Po ponownym zainstalowaniu apki, czat powinien zadziałać. W przypadku korzystania z czatu na stronie, należy zalogować się danymi takie jak logowanie do apki.

 

Jeżeli chodzi o infolinię Orange, czy salon, to tu nie pomogą, bo konsultanci nie są przeszkoleni w sprawach oferty FLEX. Oficjalny kanał kontaktu z konsultantem FLEX, to czat w apce lub na stronie: https://flex.orange.pl/


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 4
  • 0

Apple Watch 7 i eSIM - sieć komórkowa Orange Flex nie działa

Dziękuję za odpowiedź. "Wyzerowałem" zegarek usuwając wszystkie dane (przywróciłem do ustawień fabrycznych). Usunąłem aplikację Flex z iPhone i zainstalowałem ponownie. Następnie sparowałem zegarek i telefon. Podczas "parowania" zegarka z telefonem wygenerowałem nowy eSIM i zainstalowałem go na zegarku. Niestety, nie pomogło. Nie mam pojęcia jak rozwiązać ten problem. Jest to kompletnie beznadziejna sytuacja, która nie powinna mieć miejsca. Jeśli chodzi o chat, to nie jestem w stanie ani poprzez aplikację uzyskać pomocy, ani poprzez stronę internetową (próbowałem na dwóch przeglądarkach: Chrome i Safari). Dodam, że plan mam opłacony (konto jest aktywne).

IMG_0243.png

IMG_0242.jpg
IMG_0241.jpg

IMG_0244.png
  

Screenshot 2021-11-14 at 13.50.10.png

  


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 4
  • 0

Apple Watch 7 i eSIM - sieć komórkowa Orange Flex nie działa

Póki co, udało mi się zgłosić problem na czacie Orange Flex po utworzeniu nowego konta z innym adresem e-mail. Mam nadzieję, że wsparcie techniczne rozwiąże problem niebawem.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Apple Watch 7 i eSIM - sieć komórkowa Orange Flex nie działa

Cześć!

Mam dokładnie ten sam problem.

Czy udało się znaleźć rozwiązanie?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Apple Watch 7 i eSIM - sieć komórkowa Orange Flex nie działa

Ja miałem podobny problem 2 lata temu, poruszyłem kilka działów wpomagajacych w Orange trwało to 2 miesiace i wszyscy sie poddali.

Rozwiązanie okazało się bardziej niż proste - sam zaryzykowałem i trafiłem - wymieniłem fizyczną kartę SIM na nową. Praca esim w Iwatchu jako kopii numeru jest mocno zwiazana ze współpracą z kartą SIM, i jak masz starą kartę (kilka lat) może ona nie obsługiwać wszystkich potrzebnych trybów .