- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G i nowe plany w aplikacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G i nowe plany w aplikacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G i nowe plany w aplikacji
@ketrasaArtur podałeś ten sam link..
A poza tym o nie jest stricte w Orange Flex
Dlatego tu podałem link.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G i nowe plany w aplikacji
Niestety u mnie w dniu wczorajszym zmiana bieżącej taryfy (15GB za 25 zł) na nową (45GB za 35 zł) dyspozycja przetwarzała się przez kilka godzin po czym nie nastąpiła zmiana a co gorsze, mam info, że podczas cyklu rozliczeniowego nie mogę dokonać kolejnej zmiany, a więc wygląda tak, że nadal mam starą, do 13 kwietnia i nic nie mogę zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G i nowe plany w aplikacji
@andi4444 czytam Twój post kilka razy i w końcu nie wiem jaki masz plan. Plan za 25 zł, to 15 GB, plan za 30 zł, to 30 GB. Jeżeli przed wprowadzeniem nowej oferty zmieniałem plan, to teraz już nie zmienisz na nową ofertę.
Kolejna sprawa, jeżeli zmiany nie było, a nowa oferta nie wskoczyła, to warto zgłosić to na czacie. Pewnie jakieś problemy techniczne po zmianach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G i nowe plany w aplikacji
To może napiszę jeszcze raz, mój cykl rozliczeniowy do 13.03 - 12.04, obecnie korzystam z taryfy za 25 zł w której mam 15GB. W dniu wczorajszym postanowiłem zmienić taryfę na nową #5G za 35 zł. Dokonałem tego normalnie w apce, pojawił się komunikat, jeszcze minuta, daj nam jeszcze chwilę. Trwało to kilka godzin, wieczorem wszedłem w aplikację i mam coś takiego:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G i nowe plany w aplikacji
@andi4444 zgłosiłbym ta sprawę na czacie. Powinno się dać zmienić plan taryfowy raz w miesiącu, chyba, że wprowadzone nowe plany blokują taka możliwość i dostępne będą od nowego cyklu rozliczeniowego.
edit:
Napisz na czacie z konta, którego sprawą braku zmiany planu dotyczy. Konsultant przyjmie zgłoszenie i sprawdzi co się stało. Plan powinien być zmieniony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G i nowe plany w aplikacji
Oczywiście zgłosiłem wczoraj na czacie mój problem, czekam ….natomiast jest dziwna sytuacja bo będąc w zasięgu sieci 5G, telefon wyświetla 5G. Ewidentne jest jakiś problem techniczny z nowymi #5G
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G i nowe plany w aplikacji
@andi4444 skoro przy obecnym planie masz 5G, to pewnie jakieś zmiany w planie poszły, ale nie do końca się przetworzyło. Daj znać, co konsultant odpowie na Twój problem.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »