Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

🌟✨Dzień Doświadczeń Klienta 2024: Klient dziś i jutro


Zespół Nasz Orange
  • 286
  • 4334
  • 20

🌟✨Dzień Doświadczeń Klienta 2024: Klient dziś i jutro

1 października 2024 roku obchodzimy Customer Experience Day (CX Day), znany także jako Dzień Doświadczeń Klienta 👫. To wyjątkowa okazja, aby podkreślić, jak ważną rolę odgrywa doświadczenie klienta w naszym codziennym funkcjonowaniu – nie tylko w kontaktach z Wami, ale także w każdej interakcji dotyczącej konstruowania oferty, zarządzania usługami i przygotowania urządzeń.

 

Z tej okazji, jak już niektórzy zauważyli 😉 przygotowaliśmy dla Was małe co nieco. Sądzimy, że każdy znajdzie coś przydatnego w naszym worku z prezentami:

  • 📶 Pakiet 20GB do wykorzystania przez 14 dni od momentu włączenia.:
    1. Abonament lub prepaid - 1 lub 2 października wyślij SMS-a o treści20GB" pod bezpłatny numer 80111.
    2. Orange Flex - 1 lub 2 października wpisz kod „20GB" wchodząc w apce w Mój Profil i Kody promocyjne.
    3. NJU abonament i na kartę - wyślij SMS-a o treściKLIENT" pod bezpłatny numer 80455.
      W przypadku subskrypcji doładowanie nastąpi automatycznie w dniach 01.10 i 04.10.
  • 📉 Voucher na akcesoria o wartości 10 zł do wykorzystania 1 października - wyślij SMS-a pod bezpłatny numer 80111. Jeśli jesteś klientem indywidualnym w treści SMS-a wpisz KLIENT", jeśli jesteś klientem biznesowym wpisz FIRMA". W odpowiedzi otrzymasz kod, który podasz przy zakupie naszych akcesoriów na stronie Orange.pl lub w salonie.
  • 2️⃣✖️Podwojone GB na cały czas trwania umowy przy podpisaniu nowej lub przedłużeniu obecnej. Oferta  zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych, a dotyczy wszystkich planów, które w podstawie nie posiadają nielimitowanych GB.
  • 📺 Dodatkowe pakiety TV Pakiet Komfortowy i Pakiet Multi+ dla wszytkach klientów Orange TV od 1 do 14 października.KV-banner60-desktop.jpg

Hasłem tegorocznego święta jest: „Klient dziś i jutro”

Zachęca ono do refleksji nad tym, jak dynamicznie zmieniają się Wasze potrzeby oraz w jaki sposób powinniśmy doskonalić nasze podejście, by odpowiadać na te oczekiwania zarówno dzisiaj jak i w przyszłości.

W Orange skupiamy się na tworzeniu wartościowych produktów – niezależnie od tego czy chodzi o technologię, obsługę czy innowacje. Zapewne jest jeszcze wiele do poprawy, staramy się to zauważać i cały czas dla Was się zmieniać. Mamy nadzieję, że widzicie tę zmianę na przestrzeni ostatnich lat, np. w obsłudze klienta.

 

Tak jak obiecywaliśmy Wam rok temu staramy się zaszczepić naszym pracownikom potrzebę zaglądania  na Nasz Orange, bo gdzie jak nie tutaj mogą poznać doświadczenia naszych klientów. Może nie widać ich jako piszących, ale możecie być pewni, że czytają. 👀


Jakie są Wasze oczekiwania na teraz i na przyszłość? Podzielcie się swoimi przemyśleniami w komentarzach! 📝

8 ODPOW. 8

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19948
  • 57657
  • 784

🌟✨Dzień Doświadczeń Klienta 2024: Klient dziś i jutro

Dopiero pakiety GB są przyznawane. Do godziny 9-tej nie dało się ich uruchomić.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1872
  • 8164
  • 69

🌟✨Dzień Doświadczeń Klienta 2024: Klient dziś i jutro

Nie żebym narzekał ale jakie 14 dni? 😄 (czasami bugi są po stronie klienta) 🙂 

tolek_0-1727771288811.png

 


Zespół Nasz Orange
  • 286
  • 4334
  • 20

🌟✨Dzień Doświadczeń Klienta 2024: Klient dziś i jutro

@ketrasaArtur później włączone, na dłużej będą 😁 a jak pokazuje @tolek są na dość długo, bo ponad 50 lat 😂


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 89
  • 0

🌟✨Dzień Doświadczeń Klienta 2024: Klient dziś i jutro

Czyli szkoda, że go nie przedłuży. On jest zużywany pierwszy? 


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1817
  • 6394
  • 71

🌟✨Dzień Doświadczeń Klienta 2024: Klient dziś i jutro

W OFnK:

Sprawdza się SMS na 901

Przedłuża: Więcej czasu na promocyjne gigabajty  SMS AKT31 na 811

schodzenie GB: 901, 411, 360, 630

Te 20GB nie ma żadnych dodatkowych własności.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19948
  • 57657
  • 784

🌟✨Dzień Doświadczeń Klienta 2024: Klient dziś i jutro


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1872
  • 8164
  • 69

🌟✨Dzień Doświadczeń Klienta 2024: Klient dziś i jutro

Mi niestety nie przychodzi żadna wiadomość na voucher na akcesoria (wysłane KLIENT pod 80111 jakieś ~20 minut temu). 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 27
  • 0

🌟✨Dzień Doświadczeń Klienta 2024: Klient dziś i jutro

Moje oczekiwania, to bezpośredni kontakt do osoby kompetentnej. 

Kontaktowałem się z wami wielokrotnie przez czat, infolinię, na fb, x, składałem skargi i takiego dyletanctwa jak w orange nie spotkałem nigdzie indziej. Podnosiłem w skargach wiele żądań i kwestii do wyjaśnienia, a w odpowiedziach spotykałem się z całkowitą niekompetencją i ignorancją. Odpowiedź, to przeważnie dwa zdania, często nie na temat, a kolejne skargi z żądaniem uzupełnienia braków były zwyczajnie ignorowane. 

Do tego stosowanie podwójnych standardów przez waszą infolinię. A już szczytem bezczelności i bezprawia było to, że konsultant na infolinii wbrew mojej woli i przy moim stanowczym sprzeciwie zmienił moje oświadczenia dotyczące zgód. 

Także żądam wskazania bezpośredniego kontaktu do osoby kompetentnej.