Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

[do 15.06.2023 r.] Dla nowych Klientów: Rozmowy za 0 zł do wakacji


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19187
  • 55398
  • 749

[do 15.06.2023 r.] Dla nowych Klientów: Rozmowy za 0 zł do wakacji

Podejrzewam, że na nowo aktywowanym starterze wystarczy tylko wysłać SMS. Na numerach wcześniej rejestrowanych trzeba załatwiać pakiet reklamacją.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1694
  • 5886
  • 67

[do 15.06.2023 r.] Dla nowych Klientów: Rozmowy za 0 zł do wakacji

Regulamin został poprawiony, a w zasadzie wstęp =preambuła.

Pierwsze zdanie poprawionego regulaminu:

 

„Rozmowy za 0 zł do wakacji” to promocja (zwana dalej „Promocją”) dostępna dla nowych Abonentów (zwanych dalej „Abonentami”) taryf Orange Free na kartę, Zawsze bez limitu oraz IoT na kartę, którzy aktywują starter lub przeniosą numer do Orange na kartę od 29 marca 2023r.

 

 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 358
  • 1284
  • 1

[do 15.06.2023 r.] Dla nowych Klientów: Rozmowy za 0 zł do wakacji

@andrzej1441  

Bardzo proszę nie manipulować moimi odpowiedziami w wygodny dla siebie sposób . W poprzednich postach w tej promocji , ja od początku pisałem że ta promocja jest dla wszystkich , wg. tamtego obowiązującego regulaminu , natomiast rozbierając ten regulamin na czynniki pierwsze próbowałeś tłumaczyć na swój sposób , że tak nie jest   Dlaczego manipulując  piszesz że to ja piszę  :   

 " promocja jest tylko dla nowych klientów " 

Ja cały czas  w postach piszę niezmiennie,  że jest dla WSZYSTKICH  . Jeżeli w/g twojego myślenia regulamin  byl bardzo dobrze napisany , to dlaczego nagle zmieniono i poprawiono regulamin dopisując słowo :

" NOWYCH "  ???


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32648
  • 38045
  • 1376

[do 15.06.2023 r.] Dla nowych Klientów: Rozmowy za 0 zł do wakacji

W różnych wpisach tego wątku są różne wersje regulaminu. Jak ktoś czuje coś nie tak, to warto reklamować. I tyle.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2857
  • 7249
  • 190

[do 15.06.2023 r.] Dla nowych Klientów: Rozmowy za 0 zł do wakacji

@Wojciech  może warto zmienić w pierwszym wpisie regulamin na aktualny?

 

Są dwie wersje regulaminu, ta z dzisiaj z info, ze promocja jest dla nowych klientów i ta starsza, bez tej informacji. Jak pisałem wcześniej zdziwiło mnie zachowanie firmy, która zamiast od razu zmienić regulamin uruchamiała tę usługę w trybie reklamacji przez BOK bez zbędnych pytań. Może dostali już jakieś kary za podobne działania...

 

Ja zdążyłem uruchomić mamie tę promocję, oczywiście przez BOK.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 358
  • 1284
  • 1

[do 15.06.2023 r.] Dla nowych Klientów: Rozmowy za 0 zł do wakacji

@Piotrekk85   a od czego zależy pozytywne , lub negatywne rozpatrzenie reklamacji , jeżeli jak piszesz są różne wersje w tym wątku  regulaminu  ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32648
  • 38045
  • 1376

[do 15.06.2023 r.] Dla nowych Klientów: Rozmowy za 0 zł do wakacji

Pewnie od humoru osoby rozpatrującej. Ale warto prosić o uzasadnienie gdy jest rozpatrzona negatywnie. Orange nie wydało komunikatu o pomyłce czy zmianie regulaminu.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 358
  • 1284
  • 1

[do 15.06.2023 r.] Dla nowych Klientów: Rozmowy za 0 zł do wakacji

Kilka dni temu reklamowałem  niemożliwość włączenia tej promocji , powołując się na obowiązujący w dniu reklamacji regulamin obowiązujących przepisów  , i dzisiaj po uwzględnieniu moich uwag  włączono mi promocję , przepraszając  za powstałe problemy i niedogodności . 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 358
  • 1284
  • 1

[do 15.06.2023 r.] Dla nowych Klientów: Rozmowy za 0 zł do wakacji

@Piotrekk85  doceniam twoje poczucie humoru  , ale nie słyszałem o takiej metodzie rozpatrywania 

(humoru) reklamacji.  Zawsze każda że stron , bazuje na obowiązujących  ustawach , przepisach , regulaminach .


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32648
  • 38045
  • 1376

[do 15.06.2023 r.] Dla nowych Klientów: Rozmowy za 0 zł do wakacji

To może ja zdefiniuje pojęcie "humoru". Zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego (pod który podlega proces reklamacji dot. usług telekomunikacyjnych - a nie wszystkiego co robią operatorzy) decyzja pozytywna nie wymaga uzasadnienia. Uzasadnienie musi być tylko w sytuacji negatywnego rozpatrzenia. Koszt (nawet chociażby koszt pracy osoby rozpatrującej reklamację) jest większy w przypadku negatywnych reklamacji chyba że koszty naprawy stanu są problematyczne. Dodanie usług na prepaidzie w Orange nie jest przesadnie trudne.

Więc to nazywam "humorem".