- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zabezpiecz PESEL
12 maja br. wdrażamy do sprzedaży nową usługę Zabezpiecz PESEL - dostępną we wszystkich kanałach sprzedaży przy przedłużeniu umowy na usługę mobilną lub zawarciu nowej.
Zabezpiecz PESEL to usługa zwiększająca bezpieczeństwo danych Klienta:
• zwiększona ochrona przed skutkami wykorzystania PESEL Klienta w celu wzięcia kredytu, pożyczki, zakupu ratalnego lub zakupu usługi - alerty SMS 24/7
• natychmiastowa informacja, gdy ktoś posłuży się danymi Klienta do założenia spółki lub działalności gospodarczej
• powiadomienia o zmianie wiarygodności firmy (dewelopera, biura podróży, czy nawet pracodawcy) - Klient dowie się z wyprzedzeniem o tym, że kondycja finansowa firmy jest poważnie zagrożona
• po zalogowaniu do serwisu dedykowanego dla usługi, Klient pobierze raporty o wykorzystaniu swojego PESEL oraz o monitorowanych przez siebie firmach
• możliwość opłacenia przez Klienta usługi dla dowolnej osoby bliskiej (opcja ta jest dostępna, jeśli Klient korzysta już z usługi dla siebie i wybierze ją ponownie wraz z kolejnym abonamentem komórkowym)
• możliwość wyłączenia w dowolnym momencie
Część usług w zestawie Zabezpiecz PESEL (m.in. alerty SMS, raporty o kondycji finansowej firm) jest realizowana przez partnera Orange, tj. Krajowy Rejestr Długów, BIG S.A.
Serwis Zabezpiecz PESEL dostępny jest pod adresem https://www.orange.pl/view/zabezpieczpesel - możecie na nim uzyskać również więcej szczegółowych informacji na temat Usługi, której koszt to 9,99 zł miesięcznie (pierwszy miesiąc za 0 zł).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zabezpiecz PESEL
Co prawda odpowiedzi się domyślam, ale czy oferta jest również dla klientów NJU mobile czy jak zwykle będą oni poszkodowani ?