- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zgłaszanie problemów
Witam, jest możliwość zgłoszenia wadliwego działania pakietu internetowego ? , oczywiście za który płacę, gdzieś wyżej oprócz wsparcia w aplikacji Orange, bo sprawdzają u siebie i jest ok, a u mnie nie jest, chociaż urządzenie sprawdzane na konkurenyjnych sieciach, i z kartą SIM w porządku, i nie mogę liczyć na wsparcie supportu w aplikacji, bo nie wiedzą co i jak , jakieś reklamacje działania usług czy coś, bo wiem że poczta email bok już usunięta i czy coś innego jest ? Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zgłaszanie problemów
@84RT3K formy kontaktu z Orange sa dwie: telefonicznie 510 100 100 lub przez czat https://www.orange.pl/view/kontakt
Tam mozesz zrobic zgloszenie reklamacyjne jesli uwazasz ze cos jest nie tak. Nie ma juz mozliwosci kontaktu przez email.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zgłaszanie problemów
Jakie masz problemy @84RT3K ?
Może to kwestia ustawień, rozwiń temat, może tu ci pomożemy 😎