Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

zegnam ozieble


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 0
  • 1
  • 0

zegnam ozieble

Witam. Po kilku latach wspolpracy z orange podziekowalem. tzn podziekuje.

Skutecznie pozbyliscie sie klienta.

Ja o rejestracji numeru wiem.

To ze nie moge dzonic, korzystac z internetu juz zglaszalem kilkukrotnie.

To, ze budzono mnie smsami czy telefonami po pracy takze.

nahalonsc siegla zenitu w momencie w ktorym musze odczekac az ktos mnie poinformuje o jakichs szczegolach.

 

oczywiscie w razie braku zwrotu pieniedzy za fakt, ze od poczatku roku nie moge korzystac z telefonu sprawa poleci w media.

Firma gigant a odrzuca klienta bo nie umie zaakceptowac deczji o tym, ze ja zarejestruje karte jutro.

 

Nie dzikuje za te lata. zaplacilem za nie.

Za to podziekuje mi szef w pracy w  ktorej musialem wziac l4 oraz znajomi ponieaz nie moge dac znac, ze bede za 5minut.

 

I nie - nie rozmawiamy tutaj o tym ze jakbym zarejestroweal byloby znowu suuuuuueper.

Rozmawiamy o nacisku korporacji na klienta.

oczywiscie o jakiejkolwiek reklamacji moge zapomniec. Zgloszenia leca a ja musze pisac pisma i sie odwolywac.

tak dzuiala orange. Jeszcze musze sie logoac czy rejestrowac. JaKOS JAK MI BRAKNIE KASY NIKT MI NIE MOWI, ZE ROZPATRZY COS TYLKO WYLACZA USLUGE

6 ODPOW. 6

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32671
  • 38151
  • 1380

zegnam ozieble

Żadne karty sim nie były wyłączane z powodu braku rejestracji bo to nastąpi 1 lutego.
Może ważność numeru się skończyła?

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 631
  • 1569
  • 21

zegnam ozieble

@zygmunt2  -  Weź oddech , ochłoń   i... wytłumacz w czym problem... 😄 

  Z tego co napisałeś nijak nie można nic wywnioskować oprócz tego że jesteś wkurzony na Orange... 😞 

   Poprosimy krótko a rzeczowo opisać problem.


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

zegnam ozieble


zygmunt2 napisał(-a):

Witam. Po kilku latach wspolpracy z orange podziekowalem. tzn podziekuje.

Skutecznie pozbyliscie sie klienta.

Ja o rejestracji numeru wiem.

To ze nie moge dzonic, korzystac z internetu juz zglaszalem kilkukrotnie.

To, ze budzono mnie smsami czy telefonami po pracy takze.

nahalonsc siegla zenitu w momencie w ktorym musze odczekac az ktos mnie poinformuje o jakichs szczegolach.

 

oczywiscie w razie braku zwrotu pieniedzy za fakt, ze od poczatku roku nie moge korzystac z telefonu sprawa poleci w media.

Firma gigant a odrzuca klienta bo nie umie zaakceptowac deczji o tym, ze ja zarejestruje karte jutro.

 

Nie dzikuje za te lata. zaplacilem za nie.

Za to podziekuje mi szef w pracy w  ktorej musialem wziac l4 oraz znajomi ponieaz nie moge dac znac, ze bede za 5minut.

 

I nie - nie rozmawiamy tutaj o tym ze jakbym zarejestroweal byloby znowu suuuuuueper.

Rozmawiamy o nacisku korporacji na klienta.

oczywiscie o jakiejkolwiek reklamacji moge zapomniec. Zgloszenia leca a ja musze pisac pisma i sie odwolywac.

tak dzuiala orange. Jeszcze musze sie logoac czy rejestrowac. JaKOS JAK MI BRAKNIE KASY NIKT MI NIE MOWI, ZE ROZPATRZY COS TYLKO WYLACZA USLUGE


Drogi @zygmunt2, czytając Twój wpis mam wrażenie że piszesz o dwóch usługach. Jak wspomniał kolega @Piotrekk85 nikt nie wyłącza usług przed 1 lutego z powodu braku rejestracji. Poza tym trwa kampania promująca ową rejestracje, a opisana przez Ciebie nahalność wynika pewnie z chęci przypomnienia. Jeżeli nie posiadasz w danym momencie środków, a korzystasz z usługi pre paid (czytaj na kartę) jasnym jest że nie będziesz mógł wykonywać połączeń wychodzących. Posiadając usługę typu np zetafon lub mix, zablokowanie środków w okresie obowiazkowego doładowania jest jasno opisane w regulaminach. Co innego jeśli posiadasz abonament. W tym wypadku operator nie blokuje usługi od razu po upływie terminu zapłacenia za fakturę. Rozwiązań jest wiele. Nawiazując do "budzenia" Cię po pracy, istnięją możliwości konfiguracji telefonu...np "wycisz", abyś mógł spać spokojnie. Proszę Cię, nie myśl że zmieniając operatora będzie inaczej, ponieważ wszystko i tak opiera się na podobnych zasadach. Faktem jest że zrobisz to, co bedziesz uważał za stosowne, lecz myślę że nie zmieni to w diametralny sposób Twojej sytuacji. Przykro mi, jeżeli nie jesteś zadowolony z usług i ich jakości udostępnianych przez mojego ulubionego operatora. Mam nadzieję że wszystko się wyjaśni.

 

 

Pozdrawiam

Maciej

Zadowolony Klient Orange...


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 0
  • 1
  • 0

zegnam ozieble

Czy ktos moze opanowac ten moloch ?

przeciz to sa kpiny...

otzrymuje sms:

zarejestruj karte albo stracisz pieniadze

albo:

juz ostatnia okazja, zarejsetruj karte albo twoje pieniadze przepadna.

 

nie po dobroci to szantazem ?

problem  jest prosty - od miesiaca orange neka mnie smsami.

Od kilkunastru dni chce zadzwonic to musze odsluchac 21 minutowy glos ktory infoermuje mnie o wszystkim.

ba teraz z internetu nie moge korzystac - jak pisalem pojawia sie ekran - do rejestreacji zostalo Ci tyle a tyle dni.

Akceptuje po paru minutach to samo.

 

nie dosc, ze nie moge korzystac z telefonu to jeszcze ktos mnie szantazuje.

Dzwonilem, prosilem

Niczego nie zmienilo

 

Dopoki moge miec karte niezarejestrowana moge ja miec  ikorzystac jako pelnoprawny klient.

niestety nie tutaj.

 

Orange - zachowajcie resztki szacunku do klienta.

bylem z wami prawie 10 lat.

Gdyby nie nekanie bylbym dalej.

Inni znajomi w swoich sieciach nie narzekaja.

Raz na pare dni cos przyjdzie.

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32671
  • 38151
  • 1380

zegnam ozieble

Zmieniły się przepisy prawa, a te komunikaty są po to abyś mógł nadal korzystać ze swojeo numeru bez przeszkód.

Jaki głos słyszysz przed połączeniem? zgłaszałeś to na BOK?
może masz podejrzaną aplikację w telefonie?

Ekspert AMA
  • 416
  • 920
  • 56

zegnam ozieble

Pusc na priv Twoj numer to sprawdzimy dlaczego rzeczywiście dostałeś tyle wiadomości bo to nie jest ok i zgadzam się z Tobą a co więcej przepraszam :(. Nikt nie lubi dostawać tę samą wiadomość wielokrotnie.

 

Na usprawiedliwienie mogę tylko podać, że jest wielu klientów którzy cały czas przekładają moment rejestracji i dla nich akurat takie rozwiązanie ma sens 🙂 ... ale tak jak wspomniałeś nie o to chodzi.

 

Miłego wieczoru.