Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

zablokowanie środków


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

zablokowanie środków

Co się dzieje z zablokowanymi środkami?

Jak je odzyskać?

Czy jest to zgodne z prawem?

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32451
  • 36870
  • 1371

zablokowanie środków

Środki są ważne zgodnie z odpowiednimi cennikami i regulaminami. Niestety w Orange nie są ważne bezterminowo, choć można włączyć roczną ważność konta.
Jedyną możliwością na odzyskanie środków jest doładowanie dowolną kwotą w ciągu 7 dni od utraty środków. Po 7 dniach niestety nie ma możliwości odzyskania środków.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 373
  • 657
  • 4

zablokowanie środków

Mój syn ma numer w Heyah. Chciał zakończyć jego działalność. Miał na nim niewielką kwotę i zabrali mu ją po upływie ważności konta. Po 14 dniach dostał propozycję przedłużenia ważności konta na rok. Zgodził się, i napisał prośbę o zwrot kwoty. Bez problemu ją dostał. W Orange też mogłoby tak być.

 

Ela


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2132
  • 181

zablokowanie środków


@karss1974napisał(-a)

Co się dzieje z zablokowanymi środkami?

Jak je odzyskać?

Czy jest to zgodne z prawem?


1. Środki są blokowane na okres 7 dni, w którym można je zgodnie z promocja "Nowa gwarancja Zwrotu" odzyskać poprzez doładowanie konta. Jeśli konto nie zostanie w tym czasie doładowane, niewykorzystane środki bezpowrotnie przepadają.

 

Jest to zgodne z prawem - jest to bowiem zapisane w Regulaminie Świadczenia usług telekomunikacyjnych:

https://www.cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/pytania-i-odpowiedzi/telefon/czy-abonent-moze-odzyskac-srod...

 


Czy abonent może odzyskać środki pieniężne z konta pre-paid, które straciło swoją ważność?
Nie, nie ma takiej możliwości.

Usługi pre-paid polegają na doładowywaniu konta określoną kwotą. Każde doładowanie obowiązuje w ściśle określonym terminie, niezależnie od tego czy abonent korzysta z usług, czy nie.

Zasady działania i rozliczania usług pre-paid wskazane są w regulaminie tych usług. Aktywacja usługi pre-paid jest równoznaczna z oświadczeniem, że abonent zapoznał się i akceptuje warunki świadczenia tego typu usługi. Tym samym abonent powinien znać termin ważności konta.

 

Zachęcamy do korzystania z bezpłatnej (dla użytkowników, którzy są w ofercie na kartę ponad 3 miesiące) usługi Konto ważne rok.