Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

usługa bez limitu jednorazowa

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 9
  • 0

usługa bez limitu jednorazowa

Mam w MO w opcji usługi bez limitu pozycję rozmowy do komórkowych bez limitu jednorazowa za 1zl po wybraniu i zatwierdzeniu jest coś takiego jak na screenie ale nie ma powiadomienia sms o przyjęciu zlecenia ani tym bardziej info o włączeniu tej usługi, nie ma też zmian w oknie głównym MO czyli takiej sekcji, że mam rozmowy bez limitu i z jakim terminem, dzwoniłem na *500 i też nie ma o tym informacji - coś ktoś ma ten temat? na czacie Pani napisała, że sms do 24h (ostatnio to już drugi raz taka sytuacja a swego czasu taki sms był prawie natychmiast i w MO też za jakiś czas), dobrze ale usługa na jeden dzień przecież i dlaczego w apce nie ma tej dodatkowej sekcji i na *500 nie ma potwierdzenia?

 

Screenshot_20250317-091318.png

 

____________

* Poprawiłem czytelność wpisu i ukryłem dane -Wiktor

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1941
  • 6844
  • 79

usługa bez limitu jednorazowa

Takie sytuacje zdarzają się.

Orange standardowo zabezpiecza się 24 godzinami na aktywację usługi, choć zwykle usługa jest aktywowana w ciągu 1 minuty.

Dzień aktywacji usługi nie jest liczony.

W dowolnym momencie możesz kolejny NL próbować aktywować, a dni ważności dodadzą się.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 522
  • 1986
  • 7

usługa bez limitu jednorazowa

@nexus63  MO "po remoncie" pewnie nie domaga. Reklamuj w bok do skutku.


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2784
  • 11539
  • 115

usługa bez limitu jednorazowa

Cześć @nexus63 

W ostatni weekend były prace planowane w aplikacji Mój Orange może coś nie działa poprawnie. Spróbuj skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta na Orange czacie 🙂 Informacje o planowanych praca w aplikacji Mój Orange będziesz mógł wiedzieć w tym linku Prace planowane na Mój Orange https://nasz.orange.pl/t5/Konto-M%C3%B3j-Orange/Prace-planowane-na-M%C3%B3j-Orange/td-p/11241/page/6...  Zespół NO wrzuca informacje w tym watku o planowanych pracach w Mój Orange 

 

Znalazłem regulamin tej promocji na stronie Orange. Jest to usługa, która działa dla abonentów w Orange na kartę. Obowiązuje ona od dnia 22 listopada 2018 do odwołania

Najważniejsze punkty tego regulaminu to:

1. W ramach Usługi Abonent ma możliwość wykonywania nielimitowanych połączeń na numery komórkowe w Polsce bez ponoszenia dodatkowych opłat, z zastrzeżeniem opisanych poniżej warunków, a zwłaszcza ograniczeń wskazanych w punkcie 2.
2. Usługa nie działa na numery stacjonarne krajowe, na wszystkie numery międzynarodowe, skrócone oraz specjalne określone w Cenniku usług taryfy Abonenta (cennik dostępny jest na stronie www.orange.pl), a także na następujące numery: 501808080, 501800800, 510800800, 510100100, 510200200, 510500500, 502000525, 510600600, 5014566456, 501400400, 501400300, 501300300, 502333333, 501200123, 510440440, 510900900.

3. Usługa jest dostępna w wariancie jednorazowym:
Ważność         1 dzień 3 dni 5 dni 7 dni 10 dni 31 dni

Cena brutto    1 zł       3 zł    5 zł   7 zł    10 zł    25 zł
4. Usługa jest dostępna w wariancie cyklicznym (odnawialnym):
Ważność         7 dni    31 dni
Cena brutto    7 zł       25 zł
5. Usługę wersji jednorazowej można włączyć w następujący sposób:
Ważność                      1 dzień  3 dni  5 dni  7 dni  10 dni  31 dni
SMS pod nr 339
(koszt SMS do Orange wg taryfy Abonenta)

                                  AKT1        AKT3          AKT5           AKT7          AKT10           AKT31 lub START
Krótki kod               *115*3*1#   *115*3*3#   *115*3*5#   *115*3*7#   *115*3*10#    *115*3*31#
Mój Orange   Po zalogowaniu na konto w Mój Orange

7. Opłata za włączenie i odnowienie Usługi pobierana jest z Konta Głównego.
8. Włączenie Usługi nastąpi najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu zlecenia włączenia Usługi przez Abonenta. Potwierdzeniem włączenia Usługi jest SMS zwrotny.
9. Warunkiem włączenia i odnowienia Usługi jest przebywanie Abonenta w Okresie aktywnym (możliwość wykonywania połączeń wychodzących) oraz posiadanie wystarczających środków na koncie głównym na pokrycie opłat aktywacyjnych.
10. Okres ważności Usługi liczony jest w pełnych dniach kalendarzowych. Pierwszym dniem ważności Usługi jest dzień następujący po dniu, w którym aktywacja Usługi została potwierdzona na numerze Abonenta (tj. niepełny dzień, w którym Abonent aktywował usługę nie jest wliczany do okresu ważności usługi).

Więcej informacji znajdziesz w załączonym regulaminie promocji Rozmowy bez limitu do komórkowych

Pozdrawiam 🙂


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1941
  • 6844
  • 79

usługa bez limitu jednorazowa

Takie sytuacje zdarzają się.

Orange standardowo zabezpiecza się 24 godzinami na aktywację usługi, choć zwykle usługa jest aktywowana w ciągu 1 minuty.

Dzień aktywacji usługi nie jest liczony.

W dowolnym momencie możesz kolejny NL próbować aktywować, a dni ważności dodadzą się.