- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem po utracie esim
Jeśli jest się w Polsce to nie ma problemu udać się do najbliższego salonu ale z zagranicy? Powinna być opcja otrzymania kodu na email który mają zarejestrowany w Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem po utracie esim
@Carlos78 dodaj pomysł, zagłosuję, może uda się zmienić sposób weryfikacji.
https://nasz.orange.pl/t5/forums/postpage/board-id/Nasz-Orange-Pomysly
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem po utracie esim
@Carlos78 Myślę, że po odpowiedniej weryfikacji (np adres mailowy czy PIN konta) mogliby wysłać kod na maila
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem po utracie esim
Oczywiście mają przecież więcej moich danych i mogą zweryfikować że to ja a nie inna osoba.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzięki życzliwości konsultanta otrzymałem drogą email kod QR. Czyli można bez aktywnego nr telefonu i bez udania się do salonu otrzymać ten kod. Szkoda, że nie można wygenerować takowego kodu automatycznie przez weryfikację email który jest zarejestrowany w bazie Orange.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »