- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przez przypadek usunąłem esim. Z tego co widzę na stronie Orange aby odzyskać muszę udać się do salonu. Niestety jestem za granicą i nie wiem jak mogę odzyskać esim. Potrzebuję go do logowania się do banku i jeszcze innych spraw. Co mam zrobić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzięki życzliwości konsultanta otrzymałem drogą email kod QR. Czyli można bez aktywnego nr telefonu i bez udania się do salonu otrzymać ten kod. Szkoda, że nie można wygenerować takowego kodu automatycznie przez weryfikację email który jest zarejestrowany w bazie Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem po utracie esim
@Carlos78 sprawdź na koncie Mój Orange. Powinny być wygenerowany kod QR do wczytania karty eSIM lub po przez wymianę generuje się nową eSIM. Takie wymiany wykonuje się samemu, nie ma potrzeby udawania się do salonu, chyba, że potrzebna jest fizyczna karta SIM.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem po utracie esim
Teoretycznie tak jest ale tam dochodzi się do momentu gdzie trzeba wpisać kod wysłany sms. Skoro nie mam karty esim to ten sms nie dochodzi do mnie więc nie mogę go wpisać aby wygenerować nowy kod QR.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem po utracie esim
@Carlos78 to w takim wypadku zostaje salon. Koszt wymiany karty na fizyczna SIM to 25 zł. Można jeszcze sprawdzić na infolinii lub czacie, czy konsultant mógł pomóc w generowaniu kodu QR.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem po utracie esim
Tak jak wspomniałem jestem za granicą i szybko nie będę w Polsce więc nie mam możliwości udać się do salonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem po utracie esim
@Carlos78 sprawdź jeszcze infolinia czat, co podpowiedzą. Miałem problem z eSIM-em w ofercie na kartę i mi pomogli.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem po utracie esim
Rano będę próbował. Dzięki za radę. Szkoda że tego kodu nie mogą wysłać na emaila który mają zarejestrowany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem po utracie esim
@Carlos78 tu chodzi o potwierdzenie, że nikt oprócz Ciebie nie chce przejąć karty SIM. Dla tego taka weryfikacja kodem.
Sprawdź jeszcze w zakładkach z kartami SIM, czy przypadkiem nie jest tam zapamiętany poprzednio wygenerowany kod QR.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem po utracie esim
@Carlos78 Nie możesz aktywować nowego eSIM? Numer pozostaje bez zmian.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem po utracie esim
@agat13można wymieniać na nowy eSIM, ale żeby dokonać wymiany, musi być autoryzacja SMS-em na numer, na którym jest wymieniany eSIM.
@Carlos78 sprawdzałem u siebie, czy jest możliwość na nowo wygenerowania kodu QR, ale niestety autoryzacja SMS-em. Szkoda, że jak nawali eSIM, to zostaje wymiana na standardowy SIM w salonie, płatny 25 zł. Przydałby się inny sposób weryfikacji wymiany eSIM.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »