Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

karta sim - brak możliwości aktywacji w 14 dni

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

karta sim - brak możliwości aktywacji w 14 dni

Witam Wszystkich serdecznie.

Jestem nowy na blogu, dlatego proszę o wyrozumiałość jesli coś źle gdzieś wstawiłem lub czegoś nie zrobiłem prawidłowo odnośnie tego postu.

       Problem mój polega na tym, że przedłużałem umowę w orange i otrzymałem nową kartę z telefonem, bo stara  karta nie pasuje do nowego. Dostałem smsa na stary telefon o tym że mam 14 dni na aktywację nowej karty wysyłając sms o treści "TAK". Tylko problem właśnie jest taki że ja nie mogę teraz aktywować nowej karty bo nie ma mnie w domu. Będę tydzień po uplywie terminu 14 dni. Czy mogę termin aktywacji nowej karty jakoś przedłuzyć? Nie ukrywam że jestem zły na Panią z którą rozmawiałem przy podpisywaniu umowy bo prosiłem ją, a ona się zgodziła żeby umowę z telefonem przesłać tydzień po rozmowie. Uświadomiłem miłą Panią o tym że nie będę mógł odebrać telefonu wcześniej. Jednak telefon z umową przyszedł po czterech dniach od rozmowy.

Bardzo bym prosił o podpowiedź co w takim momencie mam zrobić.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Pracuję w Orange
  • 9
  • 10
  • 4

karta sim - brak możliwości aktywacji w 14 dni

Tak jest możliwość aktywowania nowej kartę SIM po upływie 14 dni, jednak w takim wypadku będzie potrzebny kontakt z BOK pod numer 510100100 lub z aplikacji Mój Orange

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Pracuję w Orange
  • 9
  • 10
  • 4

karta sim - brak możliwości aktywacji w 14 dni

Tak jest możliwość aktywowania nowej kartę SIM po upływie 14 dni, jednak w takim wypadku będzie potrzebny kontakt z BOK pod numer 510100100 lub z aplikacji Mój Orange