- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZWROT PIENIĘDZY
Nie widzę potrzeby oczyszczania kogokolwiek. Gdyby doradca się bez uzasadnienia rozłączył, to byłoby to dla mnie nieakceptowalne.
Sam korzystam z czatu, bo to całkiem fajna forma komunikacji (wolę to niż infolinię), i przy każdym opuszczeniu rozmowy przez doradcą (zakończenie rozmowy, transfer), jest o tym informacja [Doradca opuścił rozmowę lub Imię opuścił rozmowę - teraz nie pamiętam czy Doradca, czy Imię].
Być może doszło do jakiegoś błędu, i serwer rozłączył połączenie, albo zrobiła to aplikacja - ale wątpię, aby zrobił to - z uwagi na brak komunikatu - konsultant 🙂
Dlatego, nie przejmowałbym się tym, i wszedł ponownie na czata (uwaga - obecnie podobno tylko z aplikacji), i od razu możesz zapytać czemu doszło wczoraj do rozłączenia - my nie mamy tutaj możliwości sprawdzenia tego.
Tym bardziej, że chwilę wcześniej, pracownik poprosił Cię o cierpliwość, bo chciał to dla Ciebie dokładnie sprawdzić 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ok, sprawa rozwiązana. Po ciężkiej batalii w końcu się udało. Nie chodziło nawet o samo 15 zł ale o to jak jest się traktowanym jednak faktycznie potwierdzam reklamacje działają i coś tam w nich rozpatrują (choć nie zawsze wtedy kiedy mówią że to już zrobili).
Pozdrawiam wszystkich (za wyjątkiem niektórych konsultantów/tek)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZWROT PIENIĘDZY
Tylko uważaj bo ja mam abonament bez limitu a za połączenie z BOK doliczyli do rachunku i to nie mało , rozmowa też trwała bo zanim dotarłem do osoby na rozmowe posłuchałem nagrań i pociskałem cyferki jeden dwa i tak dalej skandal i naciągarstwo w beszczelny sposob
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »