- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wybór numeru
O co chodzi ? kupiłem starter wybierz swój nr kilka razy wyszukałem według wyszukiwania i teraz jak chce znowu wyszukać to pisze mi : Wykorzystano dostępny limit wyszukiwań numerów . Teraz możesz wybrać numer sposród wczesniej pobranych propozycji dostępnych w historii wyszukiwań ? czyli co starter nadaje się do smieci ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wybór numeru
2. w tym starterze losuje się do 200 numerów
3. po pewnym czasie będziesz miał losowy numer - potem ew. możesz go zmienić za 4 zł
(jeśli polujesz na złoty numer - taka zmiana chyba kosztuje 25 zł, ew inny starter na złote numery)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wybór numeru
Czemu na śmieci, wybierz numer z numerów które miałeś widoczne wceśniej i po problemie. Polujesz na jakiś fajny łatwy numer @YVoronko?? Czasem na allegro coś jest w dobrych plnach, ale........ja cały czas chciałbym by Orange zrobił edycję gold numerów i ........ myślę że taka edycja znalazłaby wielu chętnych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wybór numeru
Witam,
mam podobny problem, aplikacja zaproponowała może z 30 numerów i teraz "wykorzystałeś limit..." wybierz z historii, a w historii "Brak numer". Mineło ze 40 minut od włożenia karty już aplikacja zatwierdziła losowy numer. Porażka. Sprawdzałem w dwóch telefonach, to samo. Ogólnie nawet nie mogę sprawdzić jaki mam numer bo jest nie zarejestrowany i nie mogę z niego dzwonić.Gdzie to można reklamować?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wybór numeru
Ja cały czas postuluję by Orange dał możłiwość wyboru klientom naprawdę ZŁOTYCH numerów, np 5xx-120-120??? Za ów numer mógłbym i 100 zł dać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wybór numeru
Warto sprawdzić czy nie jest to wina aparatu, bo on musi poprawnie obsługiwać aplikacje typu STK (a nie każdy nowy to obsługuje).
Ew. można za 4 zł po nadaniu numeru spróbować go zmienić
http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4003710768,title,Zmien-swoj-numer-telefonu-,article.html
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wybór numeru
Dzięki za szybkie odpowiedzi, próbowałem kodu *660*# wywołującego aplikację do zmiany numeru, niestety wyskakuję "problem z połączeniem...". Pozostaję iść do salonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wybór numeru
Spróbuj przełożyć kartę sim do innego aparatu. Jeśli to nie pomaga, zadzwoń na BOK z innego numeru.