Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wyłączony Numer


Poziom 13, Recenzent
  • 16
  • 4
  • 0

Wyłączony Numer

Cześć.

Sprawa zaczęła się 22.12.2018. Tego dnia kończyła mi się umowa 'usługi mobilne', zatem również tego dnia zadzwoniłem do BOK i złożyłem dyspozycję rozwiązania umowy, aby nie ciągnęła się później na "czas nieokreślony". Pan przyjął zgłoszenie i wysłał na e-mail potwierdzenie wraz z dokumentem wypowiedzenia. Nic nie kazał i NIC NIE PODPISYWAŁEM. Jak później czytałem w umowie takie rzeczy wyłącznie pisemnie można załatwić i dzwonię po raz kolejny, odebrał inny dyspozytor, oznajmił, że nie należy się spodziewać skutków prawnych takiego zgłoszenia i, że trudno mu dokładniej określić tę sytuację. Zignorowałem zajście, i nie drążyłem sprawy. Następnie zdecydowałem się jednak przejść na kartę. Byłem w salonie, podpisałem co trzeba bez problemów i 18.01.2019 nr. był na kartę, wszystko grało jak należy, aż do wczoraj gdzie to numer został istnie wyłączony! Jak deklarował pierwszy Pan z obsługi. 

Czy jestem niereformowalny jeśli coś się mi tutaj nie klei?

10 ODPOW. 10

Poziom 34, Ekspert
  • 2273
  • 3514
  • 148

Wyłączony Numer

A numer doładowałeś ?


Poziom 13, Recenzent
  • 16
  • 4
  • 0

Wyłączony Numer

Oczywiście, za 30zł


Poziom 34, Ekspert
  • 2273
  • 3514
  • 148

Wyłączony Numer

Jaką masz taryfę ?


Poziom 34, Ekspert
  • 2273
  • 3514
  • 148

Wyłączony Numer

*124*#


Poziom 13, Recenzent
  • 16
  • 4
  • 0

Wyłączony Numer

Otrzymałeś odpowiedź, bo na telefonie działam i chyba coś nie pykło


Poziom 34, Ekspert
  • 2273
  • 3514
  • 148

Wyłączony Numer

Chodziło mi o taryfę prepaid, którą posiadasz. Do Ciebie można się dodzwonić ?


Poziom 13, Recenzent
  • 16
  • 4
  • 0

Wyłączony Numer

Da się. Ale nie da się doładować ani sprawdzać przez *124*#

Kontynuując:

Zmieniłem na FREE z wstępnej YES jeszcze w styczniu co nie zmienia faktu,że w dniu wyłączenia numeru otrzymałem maila z potwierdzeniem tej całej akcji z adresu 'noreply@orange'


Poziom 34, Ekspert
  • 2273
  • 3514
  • 148

Wyłączony Numer

Czyli skończyła się ważność na połączenia wychodzące. Doładuj konto z za 5 zł. np. przez bank i włącz Konto Ważne Rok wysyłając START na nr 8002.

 

Przechwytywanie.PNG


Poziom 13, Recenzent
  • 16
  • 4
  • 0

Wyłączony Numer

Ale,że tak od razu takie rzeczy blokować jak możliwość doładowania? Co to za rygor.

I zostaje sprawa tego chłopa co mi umowę zerwał przez telefon i te maile przekonujące przede wszystkim, w tej sprawie coś wiesz?