- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączony Numer
Cześć.
Sprawa zaczęła się 22.12.2018. Tego dnia kończyła mi się umowa 'usługi mobilne', zatem również tego dnia zadzwoniłem do BOK i złożyłem dyspozycję rozwiązania umowy, aby nie ciągnęła się później na "czas nieokreślony". Pan przyjął zgłoszenie i wysłał na e-mail potwierdzenie wraz z dokumentem wypowiedzenia. Nic nie kazał i NIC NIE PODPISYWAŁEM. Jak później czytałem w umowie takie rzeczy wyłącznie pisemnie można załatwić i dzwonię po raz kolejny, odebrał inny dyspozytor, oznajmił, że nie należy się spodziewać skutków prawnych takiego zgłoszenia i, że trudno mu dokładniej określić tę sytuację. Zignorowałem zajście, i nie drążyłem sprawy. Następnie zdecydowałem się jednak przejść na kartę. Byłem w salonie, podpisałem co trzeba bez problemów i 18.01.2019 nr. był na kartę, wszystko grało jak należy, aż do wczoraj gdzie to numer został istnie wyłączony! Jak deklarował pierwszy Pan z obsługi.
Czy jestem niereformowalny jeśli coś się mi tutaj nie klei?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączony Numer
Otrzymałeś odpowiedź, bo na telefonie działam i chyba coś nie pykło
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączony Numer
Chodziło mi o taryfę prepaid, którą posiadasz. Do Ciebie można się dodzwonić ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączony Numer
Da się. Ale nie da się doładować ani sprawdzać przez *124*#
Kontynuując:
Zmieniłem na FREE z wstępnej YES jeszcze w styczniu co nie zmienia faktu,że w dniu wyłączenia numeru otrzymałem maila z potwierdzeniem tej całej akcji z adresu 'noreply@orange'
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączony Numer
Czyli skończyła się ważność na połączenia wychodzące. Doładuj konto z za 5 zł. np. przez bank i włącz Konto Ważne Rok wysyłając START na nr 8002.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączony Numer
Ale,że tak od razu takie rzeczy blokować jak możliwość doładowania? Co to za rygor.
I zostaje sprawa tego chłopa co mi umowę zerwał przez telefon i te maile przekonujące przede wszystkim, w tej sprawie coś wiesz?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »