Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Usługi mobilne na kartę


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20093
  • 58076
  • 787

Usługi mobilne na kartę

@jan1 wolałeś 5G aktywować przez infolinię, nie przez SMS-a?

@Ianus72 sprawdziłem na kilku numerach. Nie na wszystkich mam aktywne 5G, ale nie widzę potrzeby, aby 5G działało z powodu braku zasięgu. Na tych numerach, gdzie 5G jest aktywne, data jest ustawiona na 31 grudzień 2099 rok.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 534
  • 2157
  • 8

Usługi mobilne na kartę


@ketrasaArturnapisał(-a)

nie widzę potrzeby, aby 5G działało z powodu braku zasięgu.


Jak nie ma zasięgu to i tak nie zadziała. A niczemu nie przeszkadza, żeby było włączone. Jakby się nagle zasięg pojawił...

W razie problemów zawsze można zablokować z poziomu telefonu. Tak jak musiałem to niedawno w centrum Krakowa zrobić - zasięg 5G wspaniały tylko internet stał w miejscu... A na wymuszonym 4G bez problemu.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 431
  • 1592
  • 1

Usługi mobilne na kartę

@Ianus72   dzięki  za info , ale takie odległe i w praktyce nierealne terminy ważności ?  czym kierował się  autor. 

@ketrasaArtur  tak wolałem przez infolinię  żeby sprawdzić  czy  znowu coś mi samemu nie włączono , takie ostatnio miałem  doświadczenia .


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 534
  • 2157
  • 8

Usługi mobilne na kartę


@jan1napisał(-a)

@Ianus72   dzięki  za info , ale takie odległe i w praktyce nierealne terminy ważności ?  czym kierował się  autor. 


Usługa w założeniu ma być bezterminowa ale pewnie nie mogą tego na razie ustawić na stałe to dają termin bardzo odległy. Raczej ani do 2099 a tym bardziej 2175 nie dożyję, więc dla mnie jest bezterminowo...

Choć pewnie jeszcze prościej byłoby zlikwidować ograniczenia i uznać 5G za standard.