- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi mobilne na kartę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi mobilne na kartę
@ketrasaArturnapisał(-a)nie widzę potrzeby, aby 5G działało z powodu braku zasięgu.
Jak nie ma zasięgu to i tak nie zadziała. A niczemu nie przeszkadza, żeby było włączone. Jakby się nagle zasięg pojawił...
W razie problemów zawsze można zablokować z poziomu telefonu. Tak jak musiałem to niedawno w centrum Krakowa zrobić - zasięg 5G wspaniały tylko internet stał w miejscu... A na wymuszonym 4G bez problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi mobilne na kartę
@Ianus72 dzięki za info , ale takie odległe i w praktyce nierealne terminy ważności ? czym kierował się autor.
@ketrasaArtur tak wolałem przez infolinię żeby sprawdzić czy znowu coś mi samemu nie włączono , takie ostatnio miałem doświadczenia .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi mobilne na kartę
@jan1napisał(-a)@Ianus72 dzięki za info , ale takie odległe i w praktyce nierealne terminy ważności ? czym kierował się autor.
Usługa w założeniu ma być bezterminowa ale pewnie nie mogą tego na razie ustawić na stałe to dają termin bardzo odległy. Raczej ani do 2099 a tym bardziej 2175 nie dożyję, więc dla mnie jest bezterminowo...
Choć pewnie jeszcze prościej byłoby zlikwidować ograniczenia i uznać 5G za standard.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »