- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bawiłem się dziś ustawieniami i przez przypadek wyłączyłem lejek. Usługa jest zawieszona. Jak mogę włączyć lejek? Nie chce, żeby z konta brało kasę. Mam obecnie od kilku dni uruchomiony no limit z internetem(7dni cykliczny), a dodatkowo bonus za doładowanie, wazny kilka miesięcy.
Czy lejek wróci za 7dni? Czy muszę wykorzystać bonus za doładowanie lub net z no limitu? A moze wystarczy doładować konto, by przyznał się nowy bonus i lejek wróci?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Lejek włącza się tylko z pakietem GB, więc skoro masz pakiet cykliczny wróci on po odnowieniu pakietu. Możesz też włączyć np jednorazowy pakiet elastyczny 1GB (1zł / 1 dzień), wtedy uruchomi się od razu. Ogólnie skoro masz bonus za doładowanie możesz być spokojny, bo dopóki masz jakikolwiek pakiet GB, nie będzie Ci pobierało środków z konta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Lejek włącza się tylko z pakietem GB, więc skoro masz pakiet cykliczny wróci on po odnowieniu pakietu. Możesz też włączyć np jednorazowy pakiet elastyczny 1GB (1zł / 1 dzień), wtedy uruchomi się od razu. Ogólnie skoro masz bonus za doładowanie możesz być spokojny, bo dopóki masz jakikolwiek pakiet GB, nie będzie Ci pobierało środków z konta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Nie Chce Lejka - zawieszona
Bonusu z doładowań już nie mam. Zostało mi niecałe 3GB i 5dni ważności no limitu. Mam nadzieję, że jak się odmówi no limit to lejek już nie będzie zawieszony. Ok dzięki za pomoc, człowiek uczy się całe życie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Nie Chce Lejka - zawieszona
Chciałem poinformować, że konsultant na czacie włączył mi lejek. Jestem zadowolony z obsługi Orange. Już kilka razy mi pomogli i nie wymyślali bzdur jak inni. 🙂