- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Starter
@Kinjqmax98 to zostaje więc uszkodzona karta SIM. Pewnie wada fabryczna. W takim przypadku przysługuje bezpłatna wymiana w salonie. Bardzo rzadki przypadek, aby nowa karta SIM szwankowała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Starter
@ketrasaArtur Starą sama sobie przycinałam jakieś 5 lat temu, w dodatku nieudolnie i działa bez problemu (też w Orange) 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Starter
@Kinjqmax98napisał(-a)Dokładnie, udam się tam jutro i zrobię im borutę😁😂
Na pewno nie mieli zlych intencji😜
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Starter
@Kinjqmax98 jurltro przed udaniem się do salonu sprawdź, czy nadal nie da się wykonywać połączeń. Po nowym uruchomieniu startera, mogą się jeszcze przetwarzać dane, jak sugeruje @byczyn_86, ale jak ja uruchamiałem nowy starter, to od razu połączenia działały.
Po prostu zbieg okoliczności, że starter nie zadziałał od razu prawidłowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Starter
@Kinjqmax98 daj znać, jak się dalej będzie przedstawiała sytuacja z kartą SIM i wykonywaniem połączeń.