- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Starter
Witam wszystkich, zakupiłam dzis starter w salonie (zarejestrowali) i nie mogę wykonywać połączeń wychodzących. Mogę pisać smsy, korzystać z internetu, można też zadzwonic do mnie. Proszę o pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Starter
@Kinjqmax98 doladowywalas konto? masz wystarczajaco srodkow na koncie? Co sie dzieje jak probujesz dzwonic?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Starter
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Starter
@Kinjqmax98moze jest to zwiazane z tym ze aktywowalas starter dzisiaj. Jezeli do jutra nie zacznie dzialac poprawnie to skontaktuj sie na czacie z BOK i tam wyjasnij sprawe
https://www.orange.pl/view/kontakt?_ga=2.133854222.161561459.1607171195-1226107011.1607171195
Probowalas wlazyc karte do innego telefonu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Starter
@byczyn_86 Nie mam teraz dostępu do innego telefonu. Dzięki za pomoc, udam się jutro do tego salonu, gdzie kupowałam starter. Może zmieni mi taryfę czy coś, boję się, że pracownik dał mi starter na internet😂. Mam nadzieję, że ogarną to, a jak nie to dadzą nowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Starter
Aby przejsc na taryfe orange free wybierz na klawiaturze *101*40# i nacisnij zielona sluchawke
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Starter
Właśnie moja docelowa taryfa to Orange Fre, probowalam zmienić na Orange Yes, ale nie udało się 😂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Starter
@Kinjqmax98 niezależnie jaki to starter, to połączenia odrazy po aktywacji powinno dać się wykonywać. Proponuję ponownie uruchomić telefon i sprawdzić możliwość wykonywania połączeń. Jeśli nadal nie będzie można wykonywać, to albo uszkodzona karta SIM, albo uszkodzony telefon. Dobrze by było kartę SIM sprawdzić w innym telefonie jak radzi @byczyn_86 i/lub do obecnego telefonu włożyć inną kartę SIM i wykonać połączenie, aby wyeliminować jedną z usterek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Starter
@Kinjqmax98 obecnie dostępna taryfa, to FREE. Jeszcze jest bez limitu. Inne taryfy dla nowych użytkowników nie są już dostępne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Starter
@ketrasaArtur mam dual sim, i włożone 2 karty, stara działa bez zarzutów, więc problem raczej nie tkwi w urządzeniu.
- « Poprzedni
- Następny »