- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smartwatch sim - brak możliwości wykonania połączeń z sim
Hejka. Może ktoś znajdzie pomysł lub podpowie co może być nie tak. Mam tani smartwach oznaczony jako S13 na kartę sim. Przewaga jego jest taka że umożliwia dzwonienie zarówno z karty sim w zegarku jak i połączonego telefonu. Niestety z jakichś przczyn ta pierwsza opcja nie chce działać. Ustawienia w zegarku wydają się być ok. Działa transmisja danych i sms a nie działa wykonywanie połączeń z tej karty sim. Przy wyborze tylko sieci 2 G nie znajduje sieci. Z innej karty sim raz udało się z niej zadzwonić po czym problem się powtarzać zaczął. Na innym smartwatch który niestety oferuje tylko rozmowy z sim karta działa bez problemu. Myślicie że to problem z urządzeniem i reklamować je czy niekompatybilność sim? Co ciekawe w urządzeniach gdzie karta sim działa tacka dociska sim do slotu a tu w tym modelu jest wypychana co wg mnie jest słabe. Niestety tacek nir mogę podmienić i obawiam się że wina może tkwić w słabym styku. Dodatkowo pole metalowej tacki która nie przewodzi prądu nachodzi częściowo na piny karty sim. Czy macie też sposób jak ją unieruchomić w tacce? Co wg was jest winne tego że żadna z kart orange nie chce działać na tym zegarku ? Bład e projektowaniu gniazda, uszkodzenie zegarka czy coś z kartami sim? I cxy przy problemach z połączeniami transmisja danych i sms dzialałyby ok? Jak trzeba wrzucę zdjęcia jak to wygląda. Dodam, że ten zegarek najpewniej oferuje tylko połączenia 4 G podczas gdy inne działają z 2 G. Czy gdzieś 4 G call się osobno włącza?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smartwatch sim - brak możliwości wykonania połączeń z sim
Przypuszczam niekompatybilność/ brak wsparcia dla urządzenia w Orange, np. brak wsparcia dla obsługi VoLTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smartwatch sim - brak możliwości wykonania połączeń z sim
@Lilienne gdyby to była wina SIM to by transmisja danych też nie działała. Z tym zegarkiem jest coś nie tak. Raczej nie kompatybilność produktu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smartwatch sim - brak możliwości wykonania połączeń z sim
Czyli to nie wina urządzenia a niekompatybilność zegarka? Słyszałam o takich cudach w Play, że np tylko applewatch obsługuje ich karte itp ale nie w Orange. Do tego tańsze gorsze modele działają bez problemu z sim. Transmisja danych działa na tym urządzeniu, smsy też. Wg Ciebie cokolwiek na ten moment da się zrobić z tym? Rozumiem że tej usługi nie można osobno włączyć? Dziwi mnie fakt ze z inną sim raz zadzwonił z niej ale potem już nigdy się to nie udało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smartwatch sim - brak możliwości wykonania połączeń z sim
@Lilienne coś niekompatybilne potrafi czasem zadziałać. Zastanawiam się jednak, czy jednak nie chodzi o "idealnie włożenie karty".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smartwatch sim - brak możliwości wykonania połączeń z sim
@Lilienne To po pierwsze kwestia oprogramowania urządzenia. Np. Apple Watch Ultra wspiera VoLTE dla rozmów głosowych. A może jest jakiś przełącznik w menu włączający obsługę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smartwatch sim - brak możliwości wykonania połączeń z sim
Takie są ustawienia gdy wybiore preferowane 2 G sieć znika. Działa tylko przy wyborze 4 G, próbuje dzwonić i po kilkunastu sekundach rozłącza. Tacka na sim może powodować że jest ona wypychana w górę i niezbyt dobrze łączy. Niestety inaczej sim włożyć się nie da. Tam gdzie karta działa tacki przyciskają sim od góry a tu tacka styka się ze stroną z elektroniką i nie dociska sim w slocie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smartwatch sim - brak możliwości wykonania połączeń z sim
@Lilienne możesz jeszcze spróbować wybrać sieć ręcznie, ale obawiam się, że to wina konstrukcji zegarka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smartwatch sim - brak możliwości wykonania połączeń z sim
Znajduje tylko przy wyborze 4 G, wybieram Orange PL ale efekt jest ten sam. Zegarek widzi sieć. Następuje próba połączenia a po kilkunastu sekundach rozłączenie. Najpierw myślałam że to wina świeżej sim ale ta w tablecie i innym watchu zachowywała się ok. Dwie opcje są aktywne. Po lewej dzwonienie z połączonego telefonu działa bez problemu. Po prawej dzwonienie z sim ale z adnotacją 4 G wygląda tylko na połączenia 4 G, z nim jest problem. Pozostałe funkcje urządzenia dzialają
Myślałam że może oprogramowanie, uaktualniłam do najnowszego ale nie pomogło. Mogę spróbować jeszcze resetu do ustawień fabrycznych urządzenia ale nie wiem czy coś pomoże. Może to niewlaściwa konstrukcja gniazda sim, głownie tacki. Ale jak bez problemu działa transmisja danych to raczej nie powinna być to wina braku styku w gnieździe, bo wtedy wcale karta nie powinna działać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smartwatch sim - brak możliwości wykonania połączeń z sim
@Lilienne Czyli zapewne brak możliwości rozmów 4G VoLTE
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »